Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében

SmartPhone

A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében

Erős évkezdés a fogyasztói üzletágban, a prémium kategóriában is jelentősen növelte eladásait a vállalat

A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében összesen 34,55 millió okostelefont szállított le, amely 21,6 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest. Az IDC adatai szerint a kínai vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

huawei-consumer-business-group-q1-2017-business-performance

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta a jelentős, 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben több mint 70 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait.

A vállalat a HUAWEI P9 sorozat és HUAWEI Mate 9 globális eladásainak köszönhetően jelentős növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei első negyedévben a közép- és felső kategóriás telefonok (300 USD feletti árú készülékek) aránya 11 százalékkal haladta meg az előző évi értéket.

A GfK szerint az 500 dollár és az e feletti összegbe kerülő prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (többek között Kínában, Spanyolországban, Olaszországban, Lengyelországban és egyéb kulcsfontosságú piacokon) a 10 százalékot is elérte.

A vállalat legújabb zászlóshajó okostelefon sorozata, a HUAWEI P10 család februári bemutatása óta hatalmas népszerűségnek örvend szerte a világon, a készülékek kiemelkedő fotózási képességeinek köszönhetően.

A Huawei a tabletpiacon is jól teljesített: a vállalat táblagép szállításai 70 százalékkal haladták meg az előző évi eredményeket.

„A Huawei termékek és a márka folyamatosan növekvő ismertségének köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága tovább erősítette a prémium okostelefon márkapozícióját az idei első negyedévben”

– mondta el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.

„A cég továbbra is azon dolgozik majd, hogy minden lehetséges eszközzel növelje vásárlói számára a felhasználói élményt, valamint folytassa a Mesterséges Intelligenciát használó termékek fejlesztését.”

További SmartPhone

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés