Connect with us

technokrata

Szárnyal a navigációs szoftvert gyártó Magyar NNG

primo_new

Dotkom

Szárnyal a navigációs szoftvert gyártó Magyar NNG

A vállalat 2012 első félévében 44%-kal nagyobb árbevételt realizált, mint 2011 hasonló időszakában.

A vállalat a további fő mutatószámok alapján is eredményes időszakot zárt, köszönhetően az autóiparban elért sikereinek, illetve annak, hogy fokozott érdeklődés mutatkozik az internetes szolgáltatásai iránt világszerte.

A Budapest-központú, a gépjármű-, a személyi navigációs eszköz- és az okostelefon gyártók navigációs beszállítójaként működő NNG ismertette a 2012 első félévére vonatkozó pénzügyi eredményeit, melyek erős bevétel növekedést mutatnak. A vállalat több mint 40%-os bruttó árrés-növekedést realizált a korábbi év azonos időszakához képest, és 60%-os bruttó árrés-növekedéssel számol 2012 folyamán, mely elsősorban a járműipari értékesítés növekedésének köszönhető. A PND-k piacára világszerte jellemző hanyatlás ellenére a vállalat megtartotta a fogyasztói piacokból származó bevételeit is, nagyobb hangsúlyt helyezve a feltörekvő piacokra.

A GPS-navigációs szektor szereplői az okostelefonokra kifejlesztett, valamint a megfizethető internetes szolgáltatásokkal kiegészített autóipari navigációs megoldások irányába fordítják a figyelmüket a piaci változások nyomán. A felhasználói igények folyamatos alakulása lehetővé teszi, hogy az NNG vezető termékével, az iGO navigációs szoftvermotorral, világszerte építse felhasználói bázisát.

A vállalat Naviextras.com portálja interneten elérhető szoftver- és térképfrissítéseket kínál a világ minden táján élő felhasználók milliói számára. Az NNG hivatalos frissítő portálja, 220-nál is több márka több mint ezer különböző készüléktípusát támogatja. Az idei év első felében a Naviextras.com 102%-os bevétel növekedést mutatott a tavalyi év hasonló időszakához képest.

A 80%-ban fejlesztőkből álló vállalat létszáma 2012 végére eléri a 400 főt. A társaság emellett nemzetközi jelenlétének kiterjesztésével azon is dolgozik, hogy a megrendelői igényeknek elébe tudjon menni. A jelenleg kiemelten kezelt ázsiai piac magas szintű kiszolgálására, az NNG új irodát nyitott Indiában és Kínában. A globalizációs törekvések következő fázisában a vállalat a japán piacra kíván majd betörni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek