Connect with us

Hirdetés

technokrata

Átfogó képet nyújt a Canon a 2012-es drupa szakkiállításon

Dotkom

Átfogó képet nyújt a Canon a 2012-es drupa szakkiállításon

A Canon a Düsseldorfban megrendezendő drupa 2012 kiállításon arra helyezi a hangsúlyt, hogy a nyomdai szolgáltatók átfogóbb képet kapva új lehetőségekhez juthassanak.

A Canon standján (8a csarnok, C06 – 1-es stand), ahol a Canon csoporthoz tartozó Océ is szerepelni fog, a közönség konkrét vásárlói sikertörténeteket és iparági kutatások új eredményeit is megismerheti, de a Canon néhány innovatív nyomtatási alkalmazást is bemutat, valamint olyan új lehetőségekről is tájékoztat, amelyeket a vásárlók cégük további fejlesztésére használhatnak fel.
 A stand négy zónából áll majd: egy a külső nyomdai szolgáltatók számára lesz fenntartva, egy a belső nyomdai részlegeknek, egy a Canon értéknövelő szolgáltatásait fogja bemutatni, mint például az Essential Business Builder program, egy pedig az olyan fejlődő területekre koncentrál, mint a médiaközi („cross-media”) megoldások és a fényképnyomtatás. Legyen akár az a látogató célja, hogy a költségeit csökkentse, akár az, hogy új üzleti lehetőségeket találjon, vagy éppen valós üzleti példákból nyerjen ihletet, a Canon célja, hogy standja elgondolkoztassa és inspirálja látogatóit.

A Canon és az Océ technológiáinak teljes palettája ki lesz állítva a Canon standján a drupán, így az új Océ ColorStream 3700-as rendszer is. A stand látogatói a professzionális nyomdai technológiák és megoldások legszélesebb iparági választékát tekinthetik meg, a képek rögzítésétől egészen azok papírra kerüléséig.

A Canon a vásár teljes időtartama alatt üzleti szemináriumokat tart majd, arra koncentrálva, hogy az ügyfelek teljesebb képet kaphassanak üzletükről és piacukról, hogy könnyebben azonosíthassák a nyereségességet növelő új lehetőségeket, és javíthassák üzleti teljesítményüket.

„A Canon célja a drupán, hogy kutatási eredményekkel és jó meglátásokkal segítsen vásárlóinak átfogóbb képet adni arról, hogy mi is fontos leginkább az ügyfeleik számára” – nyilatkozta David Preskett, a Canon Europe európai professzionális nyomdai részlegének igazgatója. „Célunk, hogy vásárlóinkat hozzásegítsük saját ügyfeleik jobb megértéséhez. Páratlan termékválasztékunkkal, a nyomtatás jövőjét illető bizakodásunkkal és azokkal a befektetéseinkkel, amelyekkel segíthetünk vásárlóinknak továbbfejleszteni saját üzletüket, igazán egyedi helyzetben vagyunk, hogy ezt sikeresen meg is tehessük.”

A negyedik Canon Insight Riport


A látogatók számára az inspiráció egy további forrása lehet a Canon Insight Riport legújabb kiadása, amelyet a drupa-látogatók teljes egészében olvashatnak (az első eredményekkel kapcsolatban lásd a külön sajtóanyagot – A Canon új felmérése kiemeli, hogy a jobb ügyfélkommunikáció kulcsfontosságú a nyomdák növekedési lehetőségeit tekintve, 2012. február 28.).  18 európai ország 420 nyomdai ügyfelét kérdezték a felmérés során, hogy pontosabban megismerjék beszerzési igényeiket, elvárásaikat a nyomdai szolgáltató választásakor, valamint nézeteiket a nyomtatásnak a jelenlegi és jövőbeni kommunikációs csatornákon belüli fontosságáról és értékéről.  Azáltal, hogy hozzáférnek ezekhez az igen értékes információkhoz, a Canon vásárlói megfontoltabb döntéseket tudnak majd hozni arról, hogyan szolgálják ki jobban meglévő ügyfeleiket és mi a legjobb módja annak, hogy új üzleteket szerezzenek.

Essential Business Builder Mentoring program

A stand látogatóinak lehetőségük lesz megismerni a Canon új, Essential Business Builder Mentoring nevű programját, amelyben független iparági szakértők dolgoznak együtt a nyomdákkal azért, hogy segítsenek megvalósítani hosszú távú céljaikat. A mentorok strukturált tanácsokat és gyakorlati támogatást fognak nyújtani olyan területeken, mint például egy üzleti terv kidolgozása, egy új nyomdai szolgáltatás bevezetése, a marketing javítása, új értékesítési csatornák keresése, a belső finanszírozási kérdések kezelése, az alkalmazottak vezetése és még sok más egyéb területen.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés