Connect with us

technokrata

A LED-es világítási megoldások pozitív hatása a vásárlási élményre

led

Dotkom

A LED-es világítási megoldások pozitív hatása a vásárlási élményre

A fluoreszkáló lámpákat és fénycsöveket a mai napig széles körben használják funkcionális célokra üzletekben, bevásárlóközpontokban a látogatók, vásárlók biztonságos vezetésére, ugyanakkor számos üzlet kezd felfigyelni a LED-es világítási megoldások előnyeire is, amelyek további hozzáadott értéket nyújthatnak a vásárlási élmény növeléséhez.

A LED-es világítási megoldásokra való átállás már eddig is számos kedvező előnyt mutat a hagyományos világítási megoldásokhoz képest: ilyen például az energiahatékonyság, valamint a hosszabb élettartam terén mutatott kedvezőbb mutatók, amelyek már a használatot követő néhány évben megtérülnek.

 

Az energiahatékonyságon és az öko-előírásokon túl legalább annyira fontos felhívni a figyelmet a LED-es megoldásokban rejlő teljesítménybeli, kreatív és széles felhasználhatósági szempontokra is, ami segítheti az eladókat abban, hogy különleges hangulatot, érzelmeket váltsanak ki a vásárlókban.

 

A LED-es megoldások képesek a finom árnyalatok, valamint a fehér tónusok hangsúlyosabb kiemelésére, továbbá jobb kontraszt arányt biztosítanak. Típustól függően, a LED-es megoldások, képesek különböző színek megjelenítésére és szabályozható fényerejüknek köszönhetően alkalmazásuk hatásosabb a hagyományos megoldásokénál. A zöldségesnél vagy élelmiszerüzletekben például, ahol sok hőre érzékeny élelmiszer is megtalálható, a LED-es megoldások használata sokkal jobb, hiszen a LED-es világítás sokkal előnyösebben és természetesebben adja vissza a gyümölcsök és zöldségek eredeti színét és a világítással könnyen megkülönböztethetővé tehetők ezek a termékek más termékektől (pl. húskészítmények, pékáruk stb.).

A luxus divattermékeket árusító üzletek számára a szenzorokkal és mozgásérzékelőkkel ellátott LED-es megoldások valódi élménnyé tehetik a vásárlást: drámai hatáskeltéssel, vagy különböző polcok és termékek célzott kiemelésével és hangsúlyozásával, ami mágnesként vonzza a vásárló tekintetét. A LED-es megoldások továbbá lehetővé teszik a különböző vásárlói terek és kirakatok vagy kirakatrészek egyedi hangulatának pontos beállítását is, így nem csupán a figyelmet ragadják meg, de megfelelő érzelmek kiváltására is alkalmasak.

Más, a piacon elérhető, LED-es megoldáshoz képest a Verbatim LED-es megoldásai, a színhőmérséklet szabályozhatóságuknak (CTA – Colour Temperature Adjusted) köszönhetően a hagyományos izzókhoz hasonló fénytónusok reprodukálására képesek. Ennek köszönhetően a LED-es égők teljes fényerőn éles meleg fényt sugároznak, de halványításkor még melegebb és megnyugtatóbb fényt képesek kibocsátani. Ez a technológia tehát nagyobb szabadságot és mozgásteret nyújt a viszonteladók számára a különböző terek hangulatának és stílusának beállításakor. Továbbá a fény intenzitása és a színhőmérséklet akár valós időben, a különböző napszak fényviszonyaitól függően is könnyen szabályozható.

A LED-es megoldások széles alkalmazási köre már kiterjed olyan anyagokra és felületekre is, mint például a fa, a beton és a műanyag, valamint az üveg. A technológia nyújtotta lehetőségek nagyobb szabadságot adnak a belső terek, a kiállítói pultok megvilágítására és vonzóbbá tételére. A jövőben várhatóan az organikus LED-es megoldások (OLED) is egyre nagyobb teret nyernek a viszonteladói felhasználásban, hiszen ezek a megoldások nem csupán az egyes terek és termékek célzott kiemelésre, hanem szabályozható fényükkel és színükkel akár teljes felületeken is rugalmasan használhatók, még nagyobb szabadságot nyújtva a kereskedőknek.

A számos, már jelenleg is elérhető, LED-es innovatív alkalmazási lehetőségeken túl a technológia rengeteg új lehetőséget is tartogat a felhasználók számára. Nem késő tehát újragondolni, mennyivel javíthatja a vásárlói élményt ez az újfajta technológia. A LED-es megoldások által nyújtott megragadó élmény bizonyára sok vásárlóra hatással lesz és számos viszonteladó is felfigyel majd a technológiában rejlő lehetőségekre, csatlakozva mindazokhoz, akik már meglátták a fényt…



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd