Connect with us

Házhoz megy a Samsung szerviz

computer_repair_large

Smart home

Házhoz megy a Samsung szerviz

A napokban elindult a Samsung Házhozmegyünk Szolgáltatás.

A Samsung Electronics Magyar Zrt. 2010-ben kezdte meg hazánkban hordozható számítógépeinek hivatalos értékesítését. A készülékekhez a bevezetéskor egy központosított szerviz szolgáltatást kínált, majd 2010 decemberétől egy új típusú szolgáltatással bővült a vállalat ügyfélkapcsolati portfóliója. Az ingyenes Samsung Szervizfutár egy olyan személyre szabott megoldás, amelynek segítségével az okostelefonok, bizonyos prémium kategóriás monitorok, valamint 2011 szeptemberétől a Samsung notebookok és netbookok tulajdonosai könnyedén elintézhetik a termékek szervizelését. A felhasználók ugyanis egy interenetes felületen keresztül futárt rendelhetnek, aki átveszi, majd javítás után az ügyfél által kért helyre és időpontban visszaszállítja a meghibásodott, és a Samsung Partnerszervize, a Telemax Kft. által megjavított Samsung terméket. A Szervizfutár szolgáltatás egy év alatt közel 1000 ügyfélkérésnek tett eleget.

Ügyfelei igényeit szem előtt tartva a Samsung 2012. február elején elindította Házhozmegyünk szolgáltatását. Ezt a prémium kategóriás termékkel rendelekező ügyfelek a My Samsung Hub-on (a cég hazai fejlesztésű online ügyfélszolgálati központján) keresztül igényelhetik, és a szolgáltatás révén otthonaikban várhatják a szerelőket. A szakemberek – amennyiben az technikaliag lehetséges – rögtön a helyszínen el is végzik a javítási munkálatokat, valamint a mobiltelefonok esetében az adatmentést is. Az egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető minőségi szolgáltatás hátterét a mobilkészülékek esetén a Telemax, a notebookok kapcsán pedig a Fixdirect legjobb mérnökei biztosítják. A szervizelést végző munkatársak a Samsung szervizautójával, egyenruhájában és a szolgáltatásra való jogosultságukat igazoló azonosító kártyával keresik fel az ügyfeleket.

„A Samsung egyedi, prémium kategóriás ügyfélkapcsolati megoldásai mellett a már hagyományosnak tekinthető csatornáin keresztül is minőségi szolgáltatásokat nyújt. Az immáron a hét összes napján elérhető, ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunk (06-80-SAMSUNG) a karácsonyi ünnepek alatt meghossszabbított működéssel várta az érdeklődöket. A kiemelt szervizközpontok egységes, prémium megjelenéssel várják ügyfeleiket az ország legtöbb pontján, míg Budapesten és a kiemelt megyeszékhelyeken a notebookok és a táblagépek szervizelését speciális egységek végzik. Mindezeken felül vállalatunk az internet-alapú ügyfélszolgáltatásra is komoly hangsúlyt fektet: a My Samsung platform segítségével a felhasználók az interneten keresztül igényelhetnek szolgáltatásokat, illetve részesülhetnek különböző kiegészítő kedvezményekben, így például garanciahosszabbításban” – mondta el a témában Gerzsei Attila, a Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálati osztályának vezetője.



Szólj hozzá!

További Smart home

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő