Connect with us

technokrata

Ki tudja a szerviz számát?

Smart home

Ki tudja a szerviz számát?

Elkelne egy távoli diagnosztikai és karbantartó rendszer…

Gyakran hangzik el a kérdés munkahelyünkön, amikor olyan apróságnak tűnő galiba, mint a nyomtató-toner kifogyása szinte megbénítja a vállalat, vagy egyes részlegek életét. Ilyenkor a nyomtatás csak teher a vállunkon. Gyakran percekig kutakodunk a fiókban, lapozgatunk a jegyzetek között, hogy kihez is kell ilyenkor fordulni a hiba elhárításáért. Sokszor nem tehetünk mást, csak jelezzük a problémát a beszerzésért felelős személynek, remélve, hogy idejében gondoskodott a kellék pótlásáról. Ha ez véletlenül elmaradt, a sokszor napokig tartó átfutási idő miatt számos újabb kellemetlenség adódhat.

Szerencsére ma már nem feltétlenül kell idegeskednünk a kellékanyagok pótlása miatt, mivel a Canon egyedülálló eMaintenance szolgáltatásával gyerekjáték a fogyó anyagok kezelése és a rendelési folyamat automatizálása. Még észre sem vesszük, hogy vészesen fogy a toner, mikor a Canon intelligens távoli készülékkezelő és karbantartási szolgáltatásán keresztül – értesülve a fenyegető problémáról – a szerviz már dolgozik is a közelgő fennakadás elhárításán. Így a céghez még éppen időben megérkeznek az új festékkazetták, még azelőtt, hogy ebből bármilyen zavar keletkezne.

Mi is az eMaintenance?
Az eMaintenance szerviz Canon egyedi távoli diagnosztikai rendszerén (RDS) alapul, amellyel újszerű szervizszolgáltatást biztosít a vállalati részlegeknek és intézményi munkacsoportoknak. Ma már a legtöbb Canon berendezés rendelkezik beépített eMaintenance funkcióval, lehetővé téve, hogy minden eddiginél egyszerűbbé váljon a kellékanyagok időben történő pótlása. Emellett a megelőző karbantartásnak köszönhetően nő a készülékek működési ideje, amely a vállalkozás működési költségeit is érzékelhetően csökkentheti.

Az eMaintenance szolgáltatás segít:
– a kellékanyagok kezelésében és a rendelési folyamat automatizálásában,
– a számlálók leolvasásának és továbbításának automatizálásában,
– a készülék meghibásodásáról automatikusan értesíti a Canon szerviz szolgálatát,
– adatokat gyűjt a készülék kihasználtságáról.



Szólj hozzá!

További Smart home

Technokrata a Face-en

Tesztek