Connect with us

Ki tudja a szerviz számát?

Smart home

Ki tudja a szerviz számát?

Elkelne egy távoli diagnosztikai és karbantartó rendszer…

Gyakran hangzik el a kérdés munkahelyünkön, amikor olyan apróságnak tűnő galiba, mint a nyomtató-toner kifogyása szinte megbénítja a vállalat, vagy egyes részlegek életét. Ilyenkor a nyomtatás csak teher a vállunkon. Gyakran percekig kutakodunk a fiókban, lapozgatunk a jegyzetek között, hogy kihez is kell ilyenkor fordulni a hiba elhárításáért. Sokszor nem tehetünk mást, csak jelezzük a problémát a beszerzésért felelős személynek, remélve, hogy idejében gondoskodott a kellék pótlásáról. Ha ez véletlenül elmaradt, a sokszor napokig tartó átfutási idő miatt számos újabb kellemetlenség adódhat.

Szerencsére ma már nem feltétlenül kell idegeskednünk a kellékanyagok pótlása miatt, mivel a Canon egyedülálló eMaintenance szolgáltatásával gyerekjáték a fogyó anyagok kezelése és a rendelési folyamat automatizálása. Még észre sem vesszük, hogy vészesen fogy a toner, mikor a Canon intelligens távoli készülékkezelő és karbantartási szolgáltatásán keresztül – értesülve a fenyegető problémáról – a szerviz már dolgozik is a közelgő fennakadás elhárításán. Így a céghez még éppen időben megérkeznek az új festékkazetták, még azelőtt, hogy ebből bármilyen zavar keletkezne.

Mi is az eMaintenance?
Az eMaintenance szerviz Canon egyedi távoli diagnosztikai rendszerén (RDS) alapul, amellyel újszerű szervizszolgáltatást biztosít a vállalati részlegeknek és intézményi munkacsoportoknak. Ma már a legtöbb Canon berendezés rendelkezik beépített eMaintenance funkcióval, lehetővé téve, hogy minden eddiginél egyszerűbbé váljon a kellékanyagok időben történő pótlása. Emellett a megelőző karbantartásnak köszönhetően nő a készülékek működési ideje, amely a vállalkozás működési költségeit is érzékelhetően csökkentheti.

Az eMaintenance szolgáltatás segít:
– a kellékanyagok kezelésében és a rendelési folyamat automatizálásában,
– a számlálók leolvasásának és továbbításának automatizálásában,
– a készülék meghibásodásáról automatikusan értesíti a Canon szerviz szolgálatát,
– adatokat gyűjt a készülék kihasználtságáról.



Szólj hozzá!

További Smart home

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

p30_pro_eisa

SmartPhone

A Huawei P30 Pro lett az idei év legjobb okostelefonja

2019. augusztus 22. csütörtök
lg_thinq_amazon_01

Smart home

Az LG háztartási gépei bevásárolnak helyetted online

2019. augusztus 22. csütörtök
klíma az irodában

Office

Hogyan állítsuk be a klímát az irodában

2019. augusztus 21. szerda
mobilfoto_kiallitas_budapest_19

Esemény

Mobilfotó-kiállítás perui portrékból

2019. augusztus 19. hétfő
casio Gravitiymaster

Kütyük

A 72 grammos Gravitymaster

2019. augusztus 19. hétfő

Dotkom

YouTube előfizetés

Digitális oktatás

YouTube Music előfizetés diákkedvezménnyel

2019. augusztus 19. hétfő
maxresdefault-1

Dotkom

A Huawei bemutatta saját operációs rendszerét

2019. augusztus 11. vasárnap
maxresdefault

Dotkom

A Vodafone beindította a jövő szenzorhálózatát

2019. augusztus 7. szerda
psd2 blockbenpay
adesso magyar iroda

Dotkom

Képviseletet nyit az adesso Magyarországon

2019. augusztus 5. hétfő