Connect with us

technokrata

Repülésre optimalizált zene

Smart home

Repülésre optimalizált zene

Letölthető az Air France első exkluzív zenei albuma.

Elkészült az Air France első exkluzív zenei albuma, az „In The Air”, mely a globális reklám és marketing ügynökségi hálózat, a BETC, illetve a „Village Vert” és a „Green United Music” zenei kiadók együttműködésének köszönhetően látott napvilágot. Az új albumot a következő két hónap során élvezhetik az utasok a felszállás előtti és a felszállás utáni gurulás („taxizás”) alatt. Az összeállítás a kényelem és nyugalom hangjait szövi össze, így akik félnek a repüléstől, némi enyhülésre számíthatnak.

Természetesen nem kell állandóan repülőre ülnie azoknak sem, akiket magával ragadott a zene, hiszen a nagyközönség számára az album a legnagyobb legális zenemegosztó felületeken – mint például az Itunesstore, vagy a Fnac.fr. (Air France „In Th Air” cím alatt) – hozzáférhető lesz, de az albumnak dedikált Myspace oldalról is letölthető.

Az Air France debütáló korongja olyan szimbolikus számokat tartalmaz, melyeket már hallhattunk repülőgépei fedélzetén, továbbá három, kifejezetten erre az alkalomra komponált darabot (Hope Sandoval, Telepopmusik, valamint Kelly De Martino és a The Shoes előadásában). Logikus volt, hogy az első album az Air France fedélzeti zenecsatornájáról kapja a címét – „In The Air”.

1999-ben az Air France úgy döntött, hogy „Az égboltot a Föld egyik legjobb helyévé tesszük” ígéretét egy TV reklámmal illusztrálja, melynek rendezésére Michel Gondry-t kérték fel. A filmben elhangzik egy Chemical Brothers darab is az amerikai énekes, Hope Sandoval egyedülálló vendégszereplésével, amely erős zenei identitást adott a vállalatnak. A tervek szerint az Air France olyan rendszeresen megújuló friss zenei kínálattal várja majd utasait repülőgépei fedélzetén, amely megszólítja érzelmeiket, relaxációra, álmodozásra bátorítja őket.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Smart home

Technokrata a Face-en

Tesztek