Connect with us

technokrata

Mi van, ha átver az „inviteles”?

Smart home

Mi van, ha átver az „inviteles”?

Ha megállapítható, vagy akár csak valószínűsíthető, hogy a fogyasztóval személyesen vagy telefonon történt szerződéskötésben a megtévesztés bármilyen mértékben szerepet játszott, az Invitel a szerződést semmisnek tekinti, a felületes vagy vétkes ügynökökkel szemben pedig eljár.

A közelmúltban az Invitel Távközlési Zrt.-hez több olyan jelzés, bejelentés érkezett, amelyek szerint egyes, a társaság szolgáltatásait értékesítő ügynökök a leendő ügyfelekkel történő kommunikáció során, az Invitellel és alvállalkozóival kötött szerződések, a számukra nyújtott oktatás és egyéb intézkedések ellenére, az üzletkötés érdekében félreérthető vagy helytelen felvilágosítást nyújtottak, egyes esetekben a cég nevével is visszaéltek. Panaszok érkeztek a telefon útján szóban kötött szerződésekkel kapcsolatban is.

Az Invitel Zrt. kijelenti, hogy – felelősségtudatos és hosszú távú célokat maga elé tűző szolgáltatóként – ezeket a módszereket elfogadhatatlannak tartja, és minden tudomására jutott panaszos esetet kivizsgál. Ha megállapítható, vagy akár csak valószínűsíthető, hogy a fogyasztóval személyesen vagy telefonon történt szerződéskötésben a megtévesztés bármilyen mértékben szerepet játszott, a szerződést semmisnek tekinti, a felületes vagy vétkes ügynökökkel szemben eljár. A szóban kötött szerződésekre vonatkozóan a cég olyan ellenőrzési pontokat és lépéseket épített folyamataiba, amelyek a félreértéseket vagy tévedéseket hivatottak kiszűrni. Így például az ilyen módon létrejött szerződéseket azokat néhány nappal követő újabb, külső megbízott cég által végzett megerősítő telefonhívással nyomatékosítja, és a jogszabályban előírtnál nagyobb rugalmasságot tanúsít a szerződéstől való elállás lehetővé tételében is. Az Invitelnek, és egyetlen más szolgáltatónak sem fűződik, sem üzleti, sem egyéb érdeke ahhoz, hogy olyan ügyfeleket bírjon szerződéskötésre, akiknek ilyen szándéka nincs. Az értékesítési mód sajátossága, a szolgáltatás összetettsége és a megkeresett személyek nagy száma azonban sajnálatos módon mégis elkerülhetetlenné teszi panaszos ügyek keletkezését.

Az Invitel Zrt. arra kéri az ügyfeleket, hogy ilyen irányú kedvezőtlen tapasztalataikat mielőbb és közvetlenül a társaságnak jelezzék, mert így tehetők meg hatékonyan a jogszabályoknak és a belső eljárási rendnek leginkább megfelelő, az érdekeiket a leginkább szolgáló lépések.

Az Invitel szeretné jelenlegi és leendő ügyfeleit biztosítani arról, hogy továbbra is elkötelezett és érdekelt lehető legmagasabb szintű kiszolgálásukban, amit észrevételeik, panaszaik, javaslataik figyelembe vételével is ki kíván fejezni.



Szólj hozzá!

További Smart home

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom