Connect with us

technokrata

Mikrofonoz az új McDrive

Smart home

Mikrofonoz az új McDrive

Az Egyesült Államokban már a 70-es évek óta alkalmazzák ezt a rendszert.

A Ferihegyi repülőtér irányába tartók vadonatúj McDonald´s étteremmel találkozhatnak a 4-es főút és az AGIP benzinkút által határolt kereszteződésnél. A legújabb budapesti gyorsétterem repülőgépszárnyra emlékeztető stíluselemmel hívja fel magára a figyelmet. Az innovatív megjelenésen túl az étterem újdonságot tartogat a McDrive vendégei számára is: a Customer Ordertaking Display (COD) rendszer bevezetésével az autós kiszolgálás gyorsabbá és hatékonyabbá válik a jövőben. A McDonald´s először az új vecsési étteremben teszteli a berendezést, majd ezután dönt a többi McDrive hasonló fejlesztéséről.

A COD rendszer lényege, hogy a vendég az étterem oldalában található első felvevő ablak helyett egy 1,2 m magas színes monitorral ellátott panelen adja le rendelését. Az úgynevezett „előfelvevő” az autós bejárat elején helyezkedik el, meghosszabbítva ezzel a Drive utat és megszüntetve a sorban várakozó autók torlódását. A betérő autós a panelen található mikrofonba adja le a rendelését, amely rádiós összeköttetésben van az étterem dolgozójával. A monitoron ezután megjelennek a rendelt tételek, illetve a fizetendő rész- és végösszegek, így a vendég nyomon követheti rendelését, mielőtt a kasszához és végül a kiadó ablakhoz hajt. A Customer Ordertaking Display rendszerrel felszerelt étteremben akár 30%-os hatékonyság-növekedés és a várakozási idő jelentős lerövidülése érhető el.

Az Egyesült Államokban már a 70-es évek óta alkalmazzák ezt a rendszert, amelynek használatát a hazai autósoknak még meg kell szokniuk, de a teszt időszak után előnyeit hamar megtapasztalják majd. Az új étterem és McDrive 24 órás nyitvatartással várja a vendégeket.



Szólj hozzá!

További Smart home

Technokrata a Face-en

Tesztek