Connect with us

technokrata

Akinek nem jön be a Wii…

Smart home

Akinek nem jön be a Wii…

Eddzük a testet – másképp!

A hatékony mozgásformák közül a futás jótékonyan befolyásolja a légzési és keringési rendszer működését, egyes tanulmányok szerint csökkenti a csontritkulás, a cukorbetegség, sőt még a mellrák esélyét is, emellett a szívrohamok gyakoriságát is ritkítja. Stresszoldó hatású, fiatalon tart, a fogyókúrák ideális kiegészítője. Rugalmas edzésforma, javítja az állóképességet. Mivel növeli a tüdőkapacitást, segítségével több friss oxigén jut a szervezetbe. Harmincpercnyi szaladás után a felszabaduló hormonok eufórikus állapotot eredményeznek.

Figyelem! Főként túlsúly esetében a betonon történő futásnak káros hatása is lehet, ugyanis földet érve a támasztó láb ízületi felszíneire a teljes testsúly hirtelen, ütésszerűen adja le a terhelést. Bár a rendszeres futástól a kilók csökkennek, ám az ízületek kárára. Helyette ajánljuk a vízben gyaloglást/futást vagy az úszást.

Az izületeket gyilkoló beton, és a szürke edzőtermek helyett tehát irány… valami más!

Tehát edzésre szükségünk van, de nincs időnk arra, hogy kivárjuk a Wii Fit csomagot, a futógépünkön pedig már túlnőttünk, az úgynevezett Hydro Physio Lifestyle Exercise Machine révén egy egész víztartályban róhatjuk a kilométereket anélkül, hogy az izületeinket tönkretennénk.

Futás előtt legkésőbb két órával ajánlatos enni, könnyű, jól felszívódó táplálékot, amely összetett szénhidrátot tartalmaz. Az elsősorban zöldségekben és gyümölcsökben, valamint gabonákban található, energiaforrás könnyen emészthető. A hatvan percet meghaladó testedzés esetén mindenképpen ajánlott a vizet pótolni.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Smart home

Technokrata a Face-en

Tesztek