Connect with us

technokrata

Két újabb szalmai díjat kapott a HostLogic

smart

Dotkom

Két újabb szalmai díjat kapott a HostLogic

Két SAP partnerdíj és 1,5 milliárd forintos árbevétel jelzi a vállalat 2011-es sikerét.

A válság óta először ismét 1,5 milliárd forint fölé emelkedett a HostLogic Kft. árbevétele, amely egyrészt az informatikai beruházások fellendülésével, másrészt a vállalat hatékonyság-orientált stratégiájával magyarázható. A pénzügyi eredmények mellett a cég számára az a két szakmai díj is fontos visszajelzést jelentett, amelyeket a közelmúltban az SAP Hungary Kft. ítélt oda a vállalatnak. A tavalyi évben a HostLogic magyar és nemzetközi ügyfélköre sikeres, jellemzően exportorientált vagy a feldolgozóiparban tevékenykedő cégekkel bővült. Ennek, valamint a régi, hosszú távú vevők számára nyújtott szolgáltatások folyamatos növekedésének köszönhetően nem csak a vállalat árbevételének szintje, hanem annak szerkezete is pozitívan változott.

A HostLogic teljesítményét az ügyfeleken túl az SAP Hungary Kft. is elismerte. A vállalat a tavalyi eredményei alapján 2012 márciusában vette át a legjobb partnernek járó díjat az SAP Business All-in-One kategóriában, és árbevétele alapján ugyancsak első helyen végzett az SAP Business One megoldást kínáló partnercégek között. „Az eredményeink azt mutatják, hogy az elmúlt két évben végrehajtott szerkezeti átalakítások és a technológiai beruházásaink sikeresek voltak, és az üzleti működésünk hatékonysági mutatói 2011-ben visszaálltak a gazdasági válság előtti szintre.”- nyilatkozta Görbics Zoltán, a HostLogic Kft. ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: „Külön öröm számunkra, hogy a nemzetközi tanácsadási tevékenységünkben is újra hosszabb távú szerződéseket kötünk.” A cég már nem csak európai országokban nyújt speciális szaktudású tanácsadást: a tavalyi évhez hasonlóan 2012-ben is ellát távoli projektfeladatokat például Szingapúrban vagy az Egyesült Államokban.

Trendek a piacon

„Azt érzékeljük, hogy a sikeresen működő vállalatok a gazdasági recesszió ideje alatt is szívesen költenek az informatikára, ugyanakkor a válság által megérintett cégek 1-2 évig visszafogták fejlesztéseiket. Tavaly már ez utóbbi csoport is úgy vélte, hogy érdemes az IT területbe invesztálni.” – mondta el Molnár Attila, a HostLogic Kft. üzletág igazgatója, majd kiemelte, hogy 2011-ben számos olyan ügyféllel dolgoztak, akik átfogó, nagy projektek helyett inkább egy-egy részfunkció – például a kontrolling – informatikai hátterének korszerűsítésére koncentráltak.

Az elmúlt évekhez hasonlóan 2011-ben is a költségoptimalizálás volt a slágertéma. A HostLogic tapasztalatai szerint a vállalatok működésében a gyártási folyamat az egyik olyan kiemelt terület, ahol jelentős megtakarítást érhetnek el a cégek. Különösen igaz ez az élelmiszeriparra, ahol a romlandó alapanyagok miatt még nagyobb hangsúlyt kap a naprakészség és a pontos követés.

Folyamatosan fejlődő hosting szolgáltatások 

Az elmúlt két évben a HostLogic a hosting területén végezte a legjelentősebb beruházásait, amelyek a cég szolgáltatási színvonalának javulását eredményezték, valamint a gyorsabb bevezethetőség miatt újabb piaci igényeket is ki tud szolgálni a vállalat a stagnáló piacon. A tárolókapacitások menedzselésének tekintetében mára az ország egyik legnagyobb IBM partnerévé vált a HostLogic. Virtuális szervertechnológiájának (pl. cloud computing) köszönhetően szinte minden piaci igénynek képes megfelelni nagyon rövid válaszidővel nemcsak Magyarországon, de a régió szinte minden országában, amelyet a törökországi hosting ügyfelek fokozatos bővülése is igazol.

A cég szolgáltatásait ma már a magyarországi középvállalatokon túl a regionális és nemzetközi nagyvállalatok, multinacionális cégek is igénybe veszik a legmagasabb sztenderdeknek is megfelelő technológiák, valamint a versenyképes ár miatt.

Távlati tervek

A HostLogic üzleti stratégiájában a beruházás továbbra is lényeges elem marad, amely egyrészt a technológiai innovációra, másrészt a szolgáltatási tartalmak bővítésére irányul. A magyarországi középvállalati pozíciójának erősítése és a nemzetközi SAP szolgáltatások bővülése mellett a HostLogic továbbra is fontosnak tartja a kisvállalati képességeit hazai és regionális viszonylatban egyaránt. Az egyes iparágakban, valamint a vállalatcsoportokon belül ugyanis a nagy és közepes vállalatok mellett kis cégek is működnek, s a HostLogic szándéka, hogy mindhárom „nyelvet” beszélje, és egységesített informatikai megoldásokat kínáljon.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd