Connect with us

technokrata

A nemzetközi helyzet egyre fokozódik…

Laptop

A nemzetközi helyzet egyre fokozódik…

Az online marketing piaca robbanás előtt áll, amit az is bizonyít, hogy az Internet főszereplői – a Google, az AOL, a Microsoft és a Yahoo! – is beléptek erre a területre.

Magyarország egyik leggyorsabban növekvő szoftverfejlesztő cégének fejlesztői idejekorán ráérezve a napjainkban zajlódó folyamatokra, úgy tervezték meg újgenerációs alkalmazásukat, hogy általa lépést lehessen tartani az olyan világmárkákkal, mint az immár Google-tulajdonba került DuobleClick Dart, Falk, AdSolution, a Microsoft által felvásárolt aQuantive, AdExpert vagy az AOL Adtechje.

Az Adverticum Zrt. programja teljes mértékben megújult, s az elkövetkezőkben egy új, korszerűbb szoftver veszi át a közel tízéves rendszer feladatait. Az újonnan bejelentett Adverticum AdServer NG (Next Generation) legfőbb újdonsága, hogy egy szabványos interfészen keresztül önálló alkalmazások csatlakoztathatók a hirdetéskiszolgáló maghoz, és így az elszámolási moduloktól kezdve a hirdetés hatékonyságának elemzéséig szinte minden irányban és tetszőleges mértékben, gyorsan és rugalmasan kiterjeszthető a rendszer. A teljesen új szoftver, amely mindazt tudja, ami az elmúlt évtizedben beépült a korábbi alkalmazásba, s emellett új architektúrája révén megnyitja a továbbfejlődés lehetőségét a következő évtizedre: a jövőben az újabb szolgáltatások a rendszermag rugalmas bővíthetősége révén lényegesen egyszerűbben építhetők be a hirdetéskiszolgálás folyamatába.

A szabványos alkalmazás-interfész (Application Programming Interface, API) előnyeit külső fejlesztők is jól ki tudják használni. Míg korábban a kiszolgáló rész összeépült az adminisztrációs felülettel, most az admin felület és a jelentést készítő report modul is önálló alkalmazássá vált, vagyis ezek folyamatos, a piaci igényekre válaszoló fejlesztése független az alapoktól, a rendszer magjától. Az API révén megvalósítható az integrálás a különféle elszámoló és tartalommenedzsment- (CMS) rendszerekbe. Az API-ban elérhető átfogó modellezési lehetőségek, a kiszolgáló és a statisztikai rendszer kész alapokat biztosít a fejlesztőknek, így azok zavartalanul koncentrálhatnak egyedi feladataik megoldására.

Az Adverticum Zrt. Magyarország egyik leggyorsabban növekvő szoftverfejlesztő cége, amely tavaly bekerült a Deloitte közép-európai úgynevezett Rising Star cégeinek TOP5-ös listájába. Szabó Hédy vezérigazgató elmondta: „Van hova bővülnünk Magyarországon, de a régióban is gondolkodunk – cégalapítás szintjén.”



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek