Connect with us

Hirdetés

technokrata

Tovább dübörög a Samsung

Laptop

Tovább dübörög a Samsung

Lássuk, hogyan teljesít mostanság a Samsung!

A Samsung IT üzletága bemutatta 2006-os és 2007. első negyedéves eredményeit és a 2007-re tervezett legfontosabb termékeit. A Samsung Electronics Magyar Zrt. ma jelentést adott IT üzletágának gazdasági eredményeiről, majd bemutatta az idén várható legfontosabb termékeit. Az európai összehasonlításban is kiemelkedő adatokat a legújabb nyomtatók, multifunkciós készülékek, monitorok, optikai és merevlemezes meghajtók bemutatója követte.


Az IDC 2006-os adatai szerint a tavalyi évben a Samsung a második lézernyomtató gyártó volt a világon (10 %), míg első gyártó a multifunkciós lézerkészülékek piacán (21,2 %). A növekedést mutatja az IDC azon adata is, amely 2000 és 2006 között követte a Samsung fejlődését. E szerint a hét év alatt a mono lézerkészülékek piacán a vállalat átlagosan 33 %-os növekedési ütemet tudott felmutatni, míg a sorban következő versenytársa csupán 10 %-ot, a harmadik szereplő pedig mindössze 1%-ot.

A vállalat hazánkban európai szinten is kiugró eladási adatokkal büszkélkedhet. A magyar piacon a Samsung IT üzletágának termékei közül a nyomtatók és a monitorok a legmeghatározóbbak. A vállalat a mono lézernyomtatók szegmensében 13 %-kal a piac második legnagyobb szereplője, míg a multifunkciósok piacán egyértelműen vezető szereplő: 2005-höz képest 2006-ra 52 %-os növekedést produkált a vállalat, így tavaly már 38 %-kal vezette a piacot.

Magyarország kedvenc multifunkciós készüléke is Samsung gyártmány: az SCX-4521F készülék tavaly 4.500 eladott darabbal került az élre, míg a második helyen is Samsung termék áll, az SCX-4200, 2700 darabos eladással, de az első tízben további két Samsung termék is szerepel.


Fontos megjegyezni, hogy egész Európát tekintve a Samsung Electronics Magyar Zrt. produkálta a legkiemelkedőbb növekedési adatokat az LCD szegmensben, és a magyar leányvállalat büszkélkedhet a legjobb nyomtató teljesítéssel is.

Az LCD monitorok piacán is megerősítette vezető szerepét a Samsung. A 2007-es első negyedévi eladási adatok a tavalyi év hasonló időszakával összevetve világosan mutatják, hogy főképp a 19 colos és nagyobb méretű valamint a széles képernyős kijelzők területén volt szignifikáns a növekedés. A 19 colos wide-os monitorok eladását a Samsung például megtízszerezte, de a normál képarányú 19 colos monitorok eladása is 60 %-kal növekedett 2006 Q1-hez képest.

A magyarországi vásárlók 2007 első negyedévében is megtisztelték bizalmukkal a Samsung LCD monitorait. Ezt támasztják alá az ebből az időszakból származó eladási adatok. A magyar vásárlók 24,7 %-a választotta első helyen a Samsung monitorait, míg a soron következő gyártóét csupán 17,2 %.

Érdekes adat, hogy noha minden gyártó az LCD kijelzők felé tolja el a termékpalettáját, a 2007 első negyedévében eladott hagyományos, CRT monitorok 45,6 %-a szintén Samsung gyártmány volt, amivel ezen a területen is piacvezető a vállalat.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés