Connect with us

technokrata

Az MP3 és MP4 lejátszó lehet az év egyik slágerajándéka

Laptop

Az MP3 és MP4 lejátszó lehet az év egyik slágerajándéka

A napi fogyasztási cikkek éves forgalmának több mint tizede decemberre jut.

A GfK Kereskedelem és Technológia terület kutatási adatainak tanúsága szerint 2005. november-december időszakban az ünnepek alkalmával hihetetlenül népszerűvé váló szórakoztató elektronikai termékekből közel 128 százalékkal többet értékesítettek a kereskedők, mint az ezt megelőző, 2005. szeptember-októberi időszakban. A háztartási kisgépek darabszámos értékesítése még ennél is jelentősebb változást mutat a karácsonyi szezonban, hiszen az év utolsó két hónapjában az előző időszak forgalmának 164 százalékát teljesítette a kereskedelem. A tavalyi évben a legkeresettebb öt elektronikai termék sorrendben a következő volt: MP3 lejátszó, elektromos fogkefe, hajformázó, hordozható rádiós magnó és szőrtelenítő készülék.

Az egyes szórakoztató elektronikai árucsoportok mennyiségi értékesítésében bekövetkező változások 2005. szeptember-október és 2005. november-december időszakok között (az adatok százalékban kifejezve)

A terület kutatóinak prognózisa szerint az idei év karácsonyi slágertermékei az MP3 és MP4 lejátszók lehetnek, ebben az árucsoportban várható a legkiemelkedőbb ugrás a karácsonyi darabszámos értékesítésben.

A karácsony előtti időszakban az akciós szórólapok piacán is fokozott az aktivitás. A GfK Leaflet Monitor szerint az időszak sajátossága, hogy a vásárlókat csábító extra ajánlatok, kedvezmények csak egy-két napra, egy hétvégére, vagy egy hétre érvényesek. A hirdetett termékkategóriák közül ezidőtájt sűrűbben jelennek meg az akciós újságokban a játékszerek, a szórakoztató elektronikai cikkek, karácsonyi díszek, ékszerek és egyéb, az ünnepekhez kötődő szezonális termékek. Sok esetben jelentkeznek a kereskedők külön játék-, illetve ékszerkatalógussal.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek