Connect with us

technokrata

Sony Bravia: a labdák tovább pattognak!

Laptop

Sony Bravia: a labdák tovább pattognak!

A tavalyi ˝labdás˝ reklámot övező digitális kampány olyan mértékű online érdeklődést váltott ki, hogy a Sony Bravia elhatározta egy nagy európai digitális marketingkampány útnak indítását, mellyel nagyfelbontású LCD-televízióit kívánja tovább népszerűsíteni.


A hatásosnak ígérkező, új digitális kampány arra összpontosít, hogy proaktív, pozitív kapcsolatot építsen ki a Sony Bravia digitális véleményformálóival, akiknek száma a reklám 2005-ös bemutatása óta exponenciálisan emelkedett. A ˝labdás˝ reklám bemutatójának lelkes fogadtatására reagálva a Sony Bravia most olyan társas médiaoldalakon keresztül szeretné fenntartani az érdeklődést, mint a del.icio.us és a Digg.com, ahol a látogatók közzétehetik a témával kapcsolatos véleményüket.

Ezenkívül a naplózók, a befolyásos média és a fórumok által egyaránt hozzáférhető és használható tartalmak révén a Sony Bravia még inkább fokozni kívánja a párbeszédet, mely a legújabb digitális csatornákon zajlik majd, például a naplózáson (blogolás) és a podcasteken keresztül. A kampány egyben demonstrálja a márka teljes elkötelezettségét is a digitális közönség iránt, azáltal hogy már egy héttel a televíziós bemutatót megelőzően online elérhetővé teszi az anyagot.

A TV-reklám elkészítése a díjnyertes Jonathan Glazer feladata lesz, és egyik jellegzetességeként színes festékek használatával mutatja majd be a Sony Bravia LCD-televíziók valósághű színmegjelenítő képességét. Az online hírverés elősegítése érdekében folyamatosan teszünk közzé különböző tartalmakat, például vizuális anyagokat, kommentárokat, audioanyagokat és linkeket, hogy kialakult reklámközönségünk mindig naprakész információval rendelkezzen a Sony Bravia kampányra vonatkozóan

Új formátum a tartalomhoz
A www.Bravia-advert.com weboldal podcasteken keresztül teszi elérhetővé a különleges tartalmakat. Többek között megtekinthetők lesznek a csapat forgatás közbeni munkájának napi nyers felvételei, valamint a kreatív csapat fő munkatársaival készített interjúk. A ˝Really Simple Syndication˝ (RSS) formátum segítségével a Sony lehetővé teszi felhasználói számára a weboldal újbóli meglátogatása nélküli folyamatos tartalomfrissítést.

Naplózás
A YouTube, a Flickr és más disztribúciós csatornákhoz hasonlóan a weboldal exkluzív, belső felvételeket és kiváló minőségű fotókat is elérhetővé tesz, még mielőtt a reklám adásba kerülne. Hozzáértő közönségét a Sony 2.0-ás társalgómédiával, például Digg és del.icio.us gombbal látja el, melyen keresztül megoszthatják információikat egymással.

A Sony kezdeményezése a naplózók felé azonban túlmutat az online megoldáson. Három szerencsés bloggerünket személyesen is meghívjuk a reklámforgatásra, ahol Sony Cyber-shot digitális kamerával örökíthetik meg magukat, egymást, és a forgatás eseményeit.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek