Connect with us

technokrata

A T-Online Magyarország megvásárolja az Adnetwork-öt

Laptop

A T-Online Magyarország megvásárolja az Adnetwork-öt

A Magyar Telekom 100 százalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a T-Online Magyarország Zrt. szerződést írt alá a legnagyobb hazai online hirdetési hálózat, az Adnetwork Kft. megvételéről.

Felmérések szerint az évről évre növekvő hazai online reklámpiaci bevételek jelentős része az öt legnagyobb internetes médium oldalán realizálódik. Ezek mellett azonban több ezer, értékes tartalommal és látogatói közösséggel rendelkező honlap létezik, amely mérete miatt a hirdetők számára láthatatlan, nehezen elérhető. A 2005. áprilistól önálló kft-ként működő Adnetwork Kft. arra vállalkozott, hogy láthatóvá és kihasználhatóvá tegye ezeket az önmagukban értékes, de eddig a hirdetők által egyáltalán nem vagy csak kevéssé használt oldalakat. A közös adserver révén – melyet az Adverticum biztosít – a hálózatba szervezett tartalomszolgáltatókat önálló, jelentős látogatottsággal rendelkező és jól targetálható hirdetési médiumként képviseli az ügynökségek és a hirdetők felé.

Az Adnetwork Kft. – Magyarország leggyorsabban növekvő online hirdetési szolgáltatásokat nyújtó cége – üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400.000-450.000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.

A minőségi tartalomszolgáltatók, a technológia, az ügyfélkezelésre alapuló hirdetési hálózat tagjainak sorában a hazai internetes tartalomszolgáltatás teljes spektrumából találhatók honlapok. A nevét és megjelenését a későbbiekben is megtartó Adnetwork tematikus kínálatának néhány fő kategóriája: autó, család/otthon, kultúra, informatika, női oldalak, sport, szórakozás, utazás. Tagjai között az alacsony látogatottsággal rendelkező, esetleg újonnan induló oldalak mellett a jelentős olvasótáborral és nagy múlttal bíró portálok is megtalálhatók.

A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket. A vállalat segítségével a stabil háttér és a profi környezet biztosítható.


A T-Online Magyarország irányítja az iWiW-et
A Magyar Telekom 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata, a T-Online Magyarország Zrt. április végén szerződést írt alá a legnagyobb magyarországi közösségi portált üzemeltető iWiW Kft. irányításának átvételéről. A vételár közel 4 millió euró. A WiW („who is who”, azaz ki kicsoda) – a létező barátságokat és kapcsolatokat online formában feltérképező – közösségi oldal 2002. áprilisában indult. Folyamatos felhasználószám- és népszerűség-növekedés mellett a portál 2005. októberére elérte a 120 000 regisztrált tagot. Ekkor az oldal megújult és iWiW néven, azt követően számos új szolgáltatással és 16 nyelven vált elérhetővé. Jelenleg több mint félmillió regisztrált tagja van, akik között a rendszer 20 milliónál több kapcsolatot tart nyilván. Az oldalnak a Webaudit adatai szerint napi négyszázezer látogatója van, ezzel a negyedik legnézettebb magyar weboldal.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek