Connect with us

technokrata

CA: desktop és szerver menedzsment, fejlett patch-kezelés

Laptop

CA: desktop és szerver menedzsment, fejlett patch-kezelés

A CA CA Desktop and Server Management r11 megoldásával az ügyfelek mérsékelhetik technológiai életciklus-költségeiket és egyszerűsíthetik az informatika felügyeletét.

Az IT-üzemeltetés egyszerűsítését és egységesítését célzó CA Enterprise IT Management (EITM) stratégia jegyében kifejlesztett CA Desktop and Server Management r11 segít az informatikai szervezeteknek megbirkózni a kritikus operációsrendszer- és alkalmazás-patch-ek szűnni nem akaró áradatával, valamint a heterogén hardverplatformok, az eltérő OS-változatok, az állandó PC-csere és az egyre kifinomultabb biztonsági fenyegetések jelentette kihívásokkal. Közvetlenül kezeli az eszközéletciklus-költséget növelő, illetve teljesítménybeli, rendelkezésre állási, biztonsági és megfelelési problémákat kiváltó rendszerüzemeltetési feladatok összetettségét és mennyiségét.

„Az IT-költségvetés csökkenése miatt kritikus fontosságú, hogy az ember meg tudja indokolni informatikai beruházásait, és költségérzékeny döntéseket hozzon eszközeivel kapcsolatban” – mutatott rá Jason Bullock, a Colorado Springs-i 11. iskolai körzet rendszeradminisztrátora. „A CA Desktop and Server Managementtel részletes, valós idejű képet kapunk IT-környezetünkről, így stratégiai szemlélettel felügyelhetjük a PC-ket, és megalapozottabb döntésekkel segíthetjük elő a költségcsökkentést, illetve nyújthatunk hatékonyabb támogatást a szervezeti célkitűzések teljesítéséhez.”

A CA Desktop and Server Management r11 lehetővé teszi a patch-ek és frissítések szállítását meghatározó szabályok definiálását, és ezen keresztül az asztali gépek és a szerverek életciklusának proaktív, automatikus kezelését. Valós idejű betekintést nyújt az eszközök állapotába, és automatizálja a kritikus életciklus-kezelési folyamatokat (pl. leltár, rendszerbevezetés, patch-kezelés, karbantartás és átállás). Mindezzel elősegíti az informatikai környezetek szabványosítását – ami kritikus fontosságú a rendszertámogatás ésszerűsítése és a biztonsági vonatkozású kockázatok enyhítése szempontjából.

Az új CA megoldás további jellemzői
• A CA integrációs platformra épülő közös architektúra, amely az alapvető asztali gépes és szerverüzemeltetési termékeket integrálva egységesíti és egyszerűsíti a rendszerbevezetést és üzemeltetést.
• Átfogó jelentések a kihasználtságról és patch-szintű szoftverfelismerés.
• Eseményalapú észlelés, amely a szoftverterítés elindításával gondoskodik a szabályoknak való megfelelésről és egyezteti egymással a birtokolt és az észlelt eszközöket.
• A megoldás Linux szervereken is fut, de emellett Windows PC-kről is lehetővé teszi a linuxos szerverek és asztali gépek távvezérlését.

A CA Desktop and Server Management r11 új termékei
• CA Desktop Management Suite for Windows – asztaligép-üzemeltetési és biztonságimásolat-készítési szolgáltatásokkal rendelkező, teljes körűen integrált megoldás, amely a beszerzéstől a selejtezésig, az életciklus minden szakaszában támogatja a PC-k üzemeltetését. Automatizált funkciói csökkentik a szoftverterítésre fordítandó időt, karbantartják a hardver- és a szoftverleltárt, konfigurálják a gépeket, megvédik a helyi adatokat és felügyelik a távoli rendszereket.
• Unicenter Patch Management – a szoftverpatch-ek életciklusának proaktív kezelésével reagál a patch-kezelés összetett kihívásaira. A patch-kezelési szolgáltatást globális online tartalomkutató csapat támogatja, amely éjjel-nappal figyeli, érvényesíti, kutatja, publikálja és teríti az összes releváns patch-információt. A Unicenter Patch Management a CA Asset Management, a Unicenter Software Delivery és a CA Desktop Management Suite for Windows megoldásokkal működik együtt.

Az eszközkonfigurációs adatokat a PC-karbantartási műveletek automatizálására és egységesítésére használó CA Desktop and Server Management a CA Service Management r11 és CA Asset Management r11 megoldásokkal is integrálható. A CA integrációs platformjának előnyeit hasznosító megoldások ugyanazt a központosított felügyeleti adatbázist használják, és így gondoskodnak róla, hogy a szervezet minden területe egységes adatsorok alapján hozza meg döntéseit. Ez a gyakorlat egyszerűsíti a felügyeletet, lehetővé teszi a szervezeteknek a szolgáltatási szintek javítását és a bevált gyakorlat (pl. az ITIL) pontosabb követését.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek