Connect with us

technokrata

Az Abesse még csak három éves?

Laptop

Az Abesse még csak három éves?

Hogy három év sok vagy kevés egy cég életében? Az attól függ. Az idő annak tükrében tűnik soknak vagy kevésnek, hogy mennyi minden sűrűsödött bele az adott időszakba. Az Abesse Rt. még csak három éves. Lássuk, mik az eltelt időszak legfontosabb eredményei.

Egy mérleget sok szempont szerint meg lehet vonni. Ha a számokat nézzük, akkor azt látjuk, hogy az Abesse az elmúlt három évben több mint 40 nagyvállalati ügyféllel dolgozott együtt, közel 80 projekten. A bevezetett rendszerek, kialakított megoldások és automatizált üzleti folyamatok több mint 20.000 felhasználó mindennapi munkáját teszik egyszerűbbé.

A számok sok mindent megmutatnak, mégsem mindent. Legalább ilyen fontosak a projektek során az ügyfeleinktől kapott pozitív visszajelzések. Folyamatosan magas ügyfél-elégedettséget és lojalitást igazolnak vissza a független piackutató által készített negyedévenkénti felmérések is. „Nagyon fontos ez számunkra, hiszen az ügyfeleink szívesen dolgoztatnak velünk újra a sikeres projektek után, és másoknak is szívesen ajánlanak minket.” – mondta Rónai Balázs vezérigazgató.

Az Abesse így elérte azt a célját, hogy az üzleti folyamat menedzsment piac meghatározójává váljon Microsoft technológiára épülő megoldások felhasználásával. A referenciák mellett ezt bizonyítja a korábban rekord gyorsasággal megszerzett, és azóta folyamatosan megújított Microsoft arany fokozatú partneri címe. Az üzleti folyamat menedzsment és automatizálás területén ezen felül a Microsofttal speciális, úgynevezett GoToMarket megállapodást is kötött, amely a szakmai együttműködésen felül kiterjed a kereskedelmi és marketing területekre is.

Az Abesse elsősorban szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek. A humán munkafolyamatok hatékony és rövid határidővel történő automatizálására több ügyfelénél vezette már be az itthon általa képviselt K2.net 2003 nagyvállalati workflow megoldást is.

Az alaptevékenységet, az üzleti folyamat menedzsment megoldások kialakítását támogatja az egy éve megvásárolt és azóta lényegesen továbbfejlesztett CARISMA termékcsalád. A CARISMA önálló brand, de ezen felül kapcsolódik hozzá egy szakmai közösség, valamint a www.carisma.hu oldalról elérhető ingyenes Kockázat Magazin is. A CARISMA az első hazai működési kockázatmenedzsment rendszer, amely hatékonyan támogatja a működési kockázatok, üzletmenet folytonossági és katasztrófa helyreállítási tervek egységes menedzselését.

A visszatekintéshez hozzátartoznak azok a lépések is, amelyek a cég belső működését érintik. Ezek hatását ügyfeleink csak áttételesen érzik. Ilyen az ISO 9001 minősítés megszerzése, vagy a menedzsment és dolgozói tulajdonlás kialakítása a pénzügyi befektetők kivásárlásával. A sikertörténet lényeges eleme az első pénzügyi évtől kezdődő nyereséges működés is.

„A három év remek alkalom arra, hogy megköszönjük ügyfeleinknek és partnereinknek az eddigi együttműködésüket.” – mondja a vezérigazgató – „Kívánunk nekik további üzleti sikereket és hatékonyságnövekedést, aminek támogatásában változatlanul számíthatnak ránk!”



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek