Connect with us

technokrata

Első hazai Interaktív Marketing Konferencia

Laptop

Első hazai Interaktív Marketing Konferencia

Az Arcus és a Sanoma Budapest rendezésében.

2006. május 11-én Interaktív Marketing Konferenciát rendez az Arcus Interactive Group és a Sanoma Budapest Zrt. Az egész napos, budapesti helyszínű esemény külföldi és hazai előadói az interaktív marketing neves elméleti szakértői és gyakorlati művelői lesznek.

A nagyszabású rendezvény központi témája, az interaktív marketing, amely új megközelítést és új eszközöket kínál a marketing művelői számára a fogyasztói döntések ösztönzésére. Az interaktív marketing központi eleme a személyes bevonódás, amely az új technológiák egyre gazdagabb lehetőségeire épít annak érdekében, hogy az értékesítők, vásárlóikkal a megszokottnál szorosabb, kétoldalú és jól mérhető kapcsolatot tudjanak kialakítani.

Az interaktív marketing elsődleges életre hívója az elmúlt évtizedekben lezajlott kommunikáció-technológiai robbanás, amelynek következtében óriási – és egyre növekvő – a fogyasztókat érő információs nyomás. Ma a New York Times egyetlen kiadása több információt tartalmaz annál, mint amit a 17. századi Angliában egy ember egész élete során befogadhatott.

Az interaktív marketing választ ad azokra a kihívásokra, melyeket a tradicionális marketing felfogás már nem képes jól kezelni. Újragondolja a hagyományos marketing elméletek és területek működésmechanizmusait, átvizsgálva a márka és a fogyasztó kapcsolódásait az egyetlen igazán értékes nézőpontból – az interakció szempontjából.

Az Interaktív Marketing Konferencia előadásainak és workshopjainak ismeret- illetve élményanyaga a hazai marketing-szakemberek népes csoportja számára készül. Az új megoldásokra váró marketing-szakma képviselőinek értékes elméleti és gyakorlati élményt nyújt majd a nevéhez híven interaktívra tervezett esemény.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek