Connect with us

technokrata

Szeretünk játszani – újra tarolt a World Cyber Games

Laptop

Szeretünk játszani – újra tarolt a World Cyber Games

Az idei World Cyber Games 2005 minden eddigi rekordot megdöntött. Az esemény – mely a világ legnagyobb ilyen jellegű e-sport rendezvényévé nőtte ki magát – szingapúri nagydöntője alatt közel 50.000 ember élvezhette a küzdelmeket. A novemberi nagydöntő közel 5 napja alatt a magyar válogatott is megmérettetett, felemás eredménnyel.

A díjátadó ceremónián a WCG bizottság rangidős igazgatója, és az első számú támogató, a Samsung Electronics is megjelent, hogy köszöntsék a világ első számú cyber-sport rendezvény játékosait és nézőit. Dr Lee Boon Yang, Szingapúr Információs, Kommunikációs és Művészeti Minisztere záró beszédében elmondta, hogy „a digitális játékok, mint a szórakoztatás és a média elegye nagy üzleti lehetőséget rejt magában. Ezért vagyunk büszkék arra, hogy házigazdái lehettünk egy ilyen nagyszerű eseménynek, ami megerősítette Szingapúr pozícióját, mint Ázsia regionális központja.”

Az idei WCG döntőjét több mint 50 ezer néző tekintette meg. Az esemény nem titkolt célja, hogy lebontsa a nemzetközi határokat és összehozza a világ különböző nemzeteinek fiatal játékosait, a sportszerűség, a béke és a harmónia jegyében.

„Ezzel a példa nélkül álló látogatottsággal és a rekord létszámú résztvevő országok és játékosok számával a World Cyber Games azonos értékűvé vált az Olimpiával. Jövőre egy még izgalmasabb és sikeresebb eseményt fogunk szervezni.” mondta Mr. Hank Jeong, a Nemzetközi Cyber Marketing elnöke és vezérigazgatója, a World Cyber Games szervezője.

Az idén első alkalommal kiosztott Samsung Fair Play-díjat a brazil Danilo Barros kapta, akit a World Cyber Games Bizottsága 700 ember közül talált érdemesnek a díj odaítélésére.

A 2006-os World Cyber Games-t jövőre az olaszországi Monzában rendezik, melyet eddig a Forma-1-es versenyeiről ismerhettünk.

World Cyber Games 2005: felemás magyar mérleg
Felemásan szerepelt a magyar válogatott az idei World Cyber Games Nagydöntőjén, Szingapúrban. A Samsung Electronics Magyar Rt. támogatásával szereplő magyar válogatott fantasztikusan szerepelt az 5-5 elleni, stratégiai összpontosítást igénylő Counter Strike: Source játékban. Az Ancients a csoportküzdelmekből elsőként jutott tovább –megelőzve az üzbég Prodigy és az angol ReasonGaming csapatát -, majd a szlovák defeaters elleni nyolcaddöntőt is hozták 2:0 arányban. Az elődöntőbe jutásért az orosz Virtus_Pro csapata már túl erősnek bizonyult (2:0 az orosz csapatnak), de a legjobb nyolc közé jutás így is nem várt, de remek eredmény.

Sajnos a többiek szerepléséről hasonló jókat nem lehet elmondani, a WarCraft III-ban induló Sonic.NaB, a Star Craftban induló Gorky, a FIFA Soccer 2005 focis játék képviselője PoPeC, valamint az autós száguldásban induló LALA egyaránt kiesett a csoportküzdelmek után, és nem jutott el az egyenes kieséses szakaszba.

A magyar válogatott a 67 ország között a nemzetek közötti rangsorban a 23. helyet szerezte meg a rendkívül erős mezőnyben.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek