Connect with us

technokrata

IBM: új munkahelyek Budapesten és Székesfehérváron

Laptop

IBM: új munkahelyek Budapesten és Székesfehérváron

Tovább bővít az IBM a szolgáltatási szektorban Magyarországon.

„Tovább bővíti szolgáltatási üzletágát az IBM Magyarországon” – jelentette be Paál Péter, az IBM Magyarország vezérigazgatója. Az IBM fővárosi szolgáltató központja, az IBM ISSC képzett, nyelveket beszélő diplomásokat, elsősorban közgazdászokat és könyvelőket keres, akik megbízóikat – többek között – a számlák kezelésének, a beszerzések intézésének, vagy a követelések kifizetésének üzleti folyamataiban segítik. E lépések határozottan mutatják meg az IBM stratégiáját: a cég a magas hozzáadott értékű, tudásalapú szolgáltatási szegmensekre koncentrál, s azokra a tevékenységeire helyezi a hangsúlyt, amellyel ügyfelei üzleti működéséhez nyújt segítséget.

Az IBM globálisan integrálja tevékenységeit, munkatársaik határokon átívelő, gyakran virtuális nemzetközi csoportokban dolgoznak együtt, s a különböző feladatokat olyan helyszíneken végzik, amelyek az adott tevékenység számára a legjobb környezetet biztosítják. Ezért működik például üzleti szolgáltató központ Budapesten, hajózási-logisztikai szakértői központ Skandináviában és New York-ban, vagy hálózati számítástechnikai kutatóközpont Franciaországban. A vállalat jelentős erőforrásokat csoportosít a nagy növekedési lehetőségekkel rendelkező piacokra. Fontos szerep jut Magyarországnak is az IBM globálisan integrált hálózatában.

A cég a Gazdasági Minisztériummal közösen március elején tájékoztatta a közvéleményt arról, hogy hétszáz új munkahelyet teremtenek Budapesten, s a munkatársak magas szintű, üzleti folyamatokat támogató szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleiknek. A központ most tovább bővül, szélesíti tevékenységi körét, és a növekvő igények miatt újabb munkahelyek létesülnek.

Paál Péter elmondta, hogy a legjobb, legtehetségesebb embereket szeretnék felvenni, azokat, akik könnyen beilleszkednek az IBM környezetébe, ahol a teljesítmény, az együttműködési készég, s az ügyfelek iránti elkötelezettség jelenti a legfőbb értékeket.

Christoph Dibon, az IBM ISSC vezetője kifejtette, építenek az itthon rendelkezésre álló tudásra, a képzett munkatársakra, a kulturális háttérre, megfelelő gazdasági és politikai körülményekre. Az alkalmazottak a világ legnagyobb informatikai cégének világszínvonalú munkakörnyezetben dolgoznak majd, a magas szintű tudás birtokába kerülnek, a világ élvonalát képviselő technológiákat, eszközöket és eljárásokat használják, ami magas követelményeket támaszt szakmai ismereteikkel szemben. Ezért az IBM a belépők folyamatos képzésről is gondoskodik. A munkatársakat komplex juttatási csomag illeti meg, ingyenes sportolási lehetőséggel, étkezési hozzájárulással és közlekedési támogatással.

Az IBM budapesti szolgáltatási központja, az IBM ISSC folyamatosan bővíti tevékenységi körét és létszámát, jelenleg keretbe foglalja a beszerzési központ, humán-erőforrás központ, pénzügyi központ, számla-kifizetési központ és az ügyfélkapcsolati központ szervezeteit.

A budapesti létszámnövelés mellett az IBM Székesfehérváron is bővíti informatikai háttérszolgáltatásokat kínáló központját, ahol informatikus szakembereket várnak.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek