Connect with us

technokrata

Cégcsoportot alapít a Mirai Interactive és a red-stars

Laptop

Cégcsoportot alapít a Mirai Interactive és a red-stars

A két eddigi versenytárs mostantól közös stratégiai és pénzügyi irányítás mellett működik.

Arcus Interactive Group néven közös részvénytársaságot alapít a Mirai Interactive Kft. és a red-stars Rt. – a hazai interaktív kommunikációs piac két meghatározó szereplőjének tulajdonosi köre. A két eddigi versenytárs mostantól közös stratégiai és pénzügyi irányítás mellett működik.

Az interaktív marketing-kommunikációs megoldások használata és jelentősége óriási ütemben növekszik. Az online, digitális kommunikációs terület fő kihívása, hogy a teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökségek párhuzamosan igyekeznek megfelelni a legkülönbözőbb típusú és volumenű megrendelői igényeknek. A specializált tevékenységű ügynökségek közös csoportba szervezése, az Arcus Interactive Group által teremtett új modell erre a kihívásra ad választ.

„A red-stars és a Mirai csapata nagyon hasonlóan látja az interaktív piac fejlődését. Az Arcus Interactive Group mostantól optimális szervezeti keretek között, minden eddiginél hatékonyabban szolgálja ki a csoport ügyfeleit, és alkalmazza a digitális média adta kommunikációs üzleti lehetőségeket.” – mondta Szilágyi Péter, az Arcus Interactive Group Rt. vezérigazgatója, aki egyúttal a Mirai Interactive ügyvezetője is.

„Bizonyítani fogjuk, hogy egy nagy csapattal dolgozó ügynökség is működhet rugalmasan. Az Arcus Interactive Group lényege, hogy minden projekt-típushoz a legnagyobb üzleti értéket teremtő költséghatékony megoldásokat és ügyfélkapcsolati mechanizmust tudja hozzárendelni.” – fogalmazott Szénási Zoltán, az Arcus igazgatóságának elnöke, vezérigazgató-helyettese, a red-stars Rt. vezérigazgatója.

Az interaktív marketing-kommunikációs tanácsadással és stratégiai tervezéssel, kreatív tervezéssel, kivitelezéssel illetve online média tervezéssel és vásárlással foglalkozó Arcus csoport összesített árbevétele a 2005. évben már meghaladja a félmilliárd forintot, míg a tulajdonosok a 2006. évre legalább 30-40%-os árbevétel-növekedést terveznek.

„Mivel egyre több digitális felület vesz minket körül, így a reklámköltés súlypontja is határozottan a digitális média irányába tolódik el. Ezen a gyorsan változó piacon néhány vezető interaktív ügynökség lesz képes a legmagasabb technológiai és marketing-kommunikációs színvonalat egyszerre képviselni ügyfelei felé. Az Arcus Interactive Group létrehozásával olyan tapasztalt szereplő jelenik meg, amely biztos alapot és alternatívát ad minden hirdető számára a digitális médiában.” – fogalmazta Bruckner Zoltán, a Primus Capital Partners LLC kockázatitőke-társaság alapkezelője, az Arcus egyik tulajdonosa és igazgatóságának tagja.

Az Arcus csoport tagjainak jelenlegi ügyfelei közé tartoznak: adidas, AVIVA Életbiztosító, British American Tobacco Hungary, Budapest Sportaréna, Cisco Systems Hungary, Hilton Budapest, IKEA Magyarország, Magyar Telekom, McCann Relationship Marketing, McDonald’s, Media Planning Group, Művészetek Palotája, Nemzeti Tankönyvkiadó, Oracle, Országos Betétbiztosítási Alap, OTP Bankcsoport, Political Capital, Procter & Gamble (regionális központ), Sun Microsystems, UIP Duna Nemzetközi Film Kft., UNICEF, UNILEVER, Zalakerámia, ZenithOptimedia.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek