Connect with us

technokrata

Továbbra is vezető pozícióban a T-Online Magyarország

Laptop

Továbbra is vezető pozícióban a T-Online Magyarország

A piacvezető Magyar Telekom hazai vezetékes szolgáltatások szegmensének célja a létszámhatékonyság növelése és a szélessávú program felgyorsítása.

A Magyar Telekom vezetékes szolgáltatásainak szegmensek közötti kiszűrések előtti bevétele 6%-kal 71,8 milliárd forintra mérséklődött, az EBITDA-ráta 37% volt. (A szegmensek közötti kiszűrések előtti bevételekben benne vannak a külső ügyfelektől és a Magyar Telekom Csoport nem az adott szegmenshez tartozó tagjaitól származó bevételek is.) A belföldi és nemzetközi forgalmi bevételek együttesen 21,7%-kal csökkentek, elsősorban az alacsonyabb forgalom és az árengedmények következtében.

Az ADSL-csatlakozások számának, illetve az Internet-előfizetői szám nagymértékű növekedésének köszönhetően ugyanakkor a bérelt vonali és adatátviteli szolgáltatások bevételei 22,5%-kal nőttek.

A megnövekedett mobil helyettesítés miatt az összes vonalszám 2005. I. negyedévben csökkent (március végére 1,5%-kal 2004. azonos időszakához képest). Az egy alkalmazottra jutó vonalszám anyavállalati szinten 415 volt. Az összes vezetékes előfizetés több mint 60%-a tartozott valamelyik kedvezményes díjcsomagba, ami 2005. I. negyedév végén 1,7 millió előfizetőt jelentett.

Sikeresen folytatódott az ADSL program, anyavállalati szinten a csatlakozások száma 224.037-re nőtt ez év március végére. A T-Online Magyarország, a Magyar Telekom internetes leányvállalata 43% körüli piaci részesedéssel megőrizte vezető pozícióját a kapcsolt vonali Internet-szolgáltatók között, 2005. március végén 277.884 Internet-előfizetővel rendelkezett (éves szinten 21,6%-os növekedés).



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek