Connect with us

Az LG lélegzetelállító technológiával kelti életre a Louvre antik szellemét

Laptop

Az LG lélegzetelállító technológiával kelti életre a Louvre antik szellemét

Párizs két tekintélyes helyszínén, a Louvre-ban és a Lidoban tartott európai bevezető sajtótájékoztatót április 18-án az LG Electronics, melyen a cég bemutatta két új magas színvonalú termékét, a 42 colos Plazma TV-t ( a 42PX4RV modellt) és új felső kategóriás LCD TV-jét (az LP 1-es sorozatot).

Az LG Electronics ceremóniáján kiállításra került az Európában kapható legattraktívabb Plazma és LCD TV, ami tovább erősíti a cégről, mint a világ legnagyobb plazma TV gyártójáról alkotott képet. Az esemény megrendezésének célja, hogy biztosítsa az LG Electronics útját az első hely felé, amit a cég az európai Plazma TV piacon ez év végéig, 2006-ra pedig a világpiacon szeretne megszerezni.


A rendezvényen bemutatatták az analóg jeleket nagy felbontású képekké átalakító új XD Engine-nel felszerelt 42PX4RV-es Plazma TV modell, ami a kiváló képminőségen túl az LG minden technológiai újításával eldicsekedhet: a 10.000:1 kontrasztaránnyal és az 1.500 cd-s fényerővel, valamint a tükröződést és a szellemképet megszüntető filmszűrővel is.

A másik bemutatásra került termék az LG legújabb felső kategóriás LCD TV-je, az LP1 sorozat tagja. Ez a széria hatalmas méretével, kiváló képminőségével, dinamikus vonalvezetésével és sok más elsőrangú jellemzőjével csúcsterméknek számít az LG TV-k között. Az LP1-es sorozat figyelemre méltó stílusával már felkeltette a szakma érdeklődését és 3 három világhírű díjat is besöpört idén: a CES Innovációs díját az iF Design Award termékdíját és a Reddot Design Award-ot.

Az LG új innovatív készülékei mellett az esemény iránt hatalmas szakmai érdeklődést keltettek a művészi díszletek: a Louvre modern művészeteket az épület patinás pompájával ötvöző, illetve a Lido kabaré varázslatos hangulatát megidéző két helyszín.

LG Electronics azzal lepte meg a világot, hogy képernyőin keresztül életet lehelt a gyönyörű remekművekbe. A New York-i Guggenheim Múzeumban, a Cartier Foundation-ben és a Futuroscope Digital World Pavilonban kiállított munkáiról ismert művész, Bruno Contensou úgy keltette életre a Louvre leghíresebb mesterművét, ahogyan előtte senki nem merte: videógrafikával. Az animált videóképek a kortárs univerzumba emelték Mona Lisát. A művészi munkával kapcsolatban Costensou megjegyezte – ˝Az olyan szavak, mint a minőség, esztétika, művészet, szórakoztatás tökéletesen jellemzik az LG új Plazma és LCD TV-it. Ráadásul ezek a szavak azok, amelyek tökéletesen leírják Párizs városát is. Ezért arra gondoltam, hogy Párizs, a Louvre, a Lido valamint az LG képernyőinek találkozása elkerülhetetlenül időszerű˝.

Az LG Electronics reméli, hogy a párizsi bemutató hozzájárult ahhoz, hogy a cég kijelzőgyártásban világelsőséget szerezzen. A termékei megkülönböztetéséért folytatott agresszív reklámpolitika révén az LG Electronics valószínűnek tartja, hogy 15 %-os európai piaci részesedésével, azaz 1,5 millió eladott készülékkel, már idén az első számú Plazma TV gyártó lesz. A cég 2004-es növekedési mutatói alapján az LG célja megvalósíthatónak tűnik.

Az LG az európai gyártósorok számának növelésével, valamint elsősorban felső kategóriás termékek fejlesztésére összpontosítva és a terjesztési csatornák kiterjesztésével a cég 3 fő piaca közül (Európa, Észak-Amerika, Kína) az európai piacot állítja figyelme középpontjába. Az LG Electronics reméli, hogy a 2005-ben a lengyel DTV üzem gyártási kapacitását évenkénti 300.000-ről 600.000-re növelheti, így téve eleget a növekvő a fogyasztói szükségleteknek.

Mint kiemelkedő képernyő gyártó, az LG Electronics fejlett technológiának és sikeres marketing stratégiájának köszönhetően egyedülálló módon halad előre felső kategóriás Plazma és LCD TV-ivel. 1999 óta az LG Electronics fokozatosan nőtte ki magát az egyik legnagyobb versenyzővé ezen a piacon. A folyamatos R&D beruházások révén a 2004 februárjában az Európában elért 4,3 %-ról egy év leforgása alatt 15,5 %-ra nőtt az LG Electronics piaci részesedése a plazma TV-k piacán, első helyre juttatva ezzel az LG Electronics-ot a kontinensen.

Az LG Electronics gyors növekedést mutatott Európa legnagyobb országaiban, így például Nagy-Britanniában, ahol a 2004 februári 3 %-os piaci részesedése egy év alatt 15,4 %-ra nőtt második helyre emelve ezzel az LG Electronics-ot a brit piacon. Németországban 4 %-ról 15,7 %-ra nőtt a cég piaci részesedése, ahol így első lett. 2005 februárjában első helyre került még a cég Spanyolországban (20,9%), Olaszországban (16,3 %) és Portugáliában (33,4 %), illetve a második pozíciót szerezte meg Hollandiában (17,5 %) és Görögországban (22,9 %).

2004 utolsó negyedévében az óriási népszerűségnek örvendő RZ-42PX11-es LG újdonság ˝Best Hit Model˝ elismerésben részesült.

˝A csúcstechnológiát képviselő kijelzőről történelmi helyen, a Louvre-ban rántottuk le a leplet, ahol számos mestermű található, ezzel – úgy gondolom – igazán sikerült kifejezésre juttatnunk mennyire büszkék vagyunk az LG termékeire˝ – mondta James Kim az LG Electronics európai központjának elnöke. ˝Ez a történelmi mozzanat biztosítékul szolgál majd arra, hogy a lapos képernyőjű TV-k európai piacán megszerezzük az első helyet˝.

Az LG Electronics lengyelországi, mexikói és kínai gyárainak átalakítása jelenleg is tart, hogy a gyártást a felső kategóriás termékekre összpontosíthassák. Ezekkel az erőfeszítésekkel alapozza meg az LG Electronics 2005-ös világelsőségét a PDP modulok, 2006-ra a Plazma TV-k, és 2007-re Digitális TV-k gyártásában.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő