Connect with us

technokrata

Avaya technológia az Invitelnél

Laptop

Avaya technológia az Invitelnél

Hangszolgáltatások minden mennyiségben.

Az Invitel Rt. a korábban beszerzett Avaya Call Center részeként üzemelő IVR megoldás verziófrissítése mellett döntött. Az új megoldás az Invitel egyik legfontosabb ügyfélkapcsolati pontján – az Invitel stratégiai törekvéseivel összhangban – az ügyfelek számára gyorsabb, hatékonyabb kiszolgálást eredményez. Az Invitel meggyőződése, hogy a szolgáltatói eszköztár sikeres fejlesztése a valós szolgáltatói érték megteremtésének és hozzáadásának módja.

Az Avaya a közelmúltban mutatta be új IVR (interaktív hang válaszadó) megoldását, az Avaya IR 1.3 verziót. Az Avaya IR megoldás az iparági standard SUN Solaris szervereken működik. A nyitott platform lehetővé teszi az ügyfelek számára a hatékony, flexibilis konfiguráció kialakítását. Ennek megfelelően az Avaya bevezette a „software only” (a szabványos platformot az ügyfél biztosítja) opciót, illetve a port alapú licenszelést, árazást.
Az Avaya IR működik mind az IP, mind a hagyományos ISDN, T1/E1 technológiákon, akár egy szerveren belül is. A beszédalkalmazások számára támogatott a VoiceXML, továbbá adatbázis kapcsolat építhető fel Oracle, Sybase, Informix, Microsoft SQL, IBM DB2 rendszerekkel. A megoldás az opcióként választható, előkészített Siebel konnektor mellett egyedi fejlesztésekkel, például SAP, vagy Peoplesoft CRM megoldásokkal is integrálható. A számos standard interfész lehetővé teszi az ügyfelek számára az integrációs feladatok gyors elvégzését, szabványos megoldások kialakítását.

Az Avaya Speech Application Builder (amely egy Java VoiceXML alapú grafikus alkalmazás) lehetővé teszi a menüben történő gyors változtatások elvégzését, például új banki szolgáltatás ismertetését. Az Avaya IR több mint 30 nyelvet támogat, köztük a magyart is. A számok és a szövegek bemondásán, a fax támogatásán túl a cég partnereivel (Scansoft, Nuance stb.) történő fejlesztéseknek köszönhetően elérhetőek a TTS (text to speech – dinamikusan változó szöveg – például weblap – tartalmának felolvasása) és emberi hangfelismerés szolgáltatások is, mint például bankszámlaszám bevitele billentyűzés helyett beolvasással.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek