Connect with us

Avaya technológia az Invitelnél

Laptop

Avaya technológia az Invitelnél

Hangszolgáltatások minden mennyiségben.

Az Invitel Rt. a korábban beszerzett Avaya Call Center részeként üzemelő IVR megoldás verziófrissítése mellett döntött. Az új megoldás az Invitel egyik legfontosabb ügyfélkapcsolati pontján – az Invitel stratégiai törekvéseivel összhangban – az ügyfelek számára gyorsabb, hatékonyabb kiszolgálást eredményez. Az Invitel meggyőződése, hogy a szolgáltatói eszköztár sikeres fejlesztése a valós szolgáltatói érték megteremtésének és hozzáadásának módja.

Az Avaya a közelmúltban mutatta be új IVR (interaktív hang válaszadó) megoldását, az Avaya IR 1.3 verziót. Az Avaya IR megoldás az iparági standard SUN Solaris szervereken működik. A nyitott platform lehetővé teszi az ügyfelek számára a hatékony, flexibilis konfiguráció kialakítását. Ennek megfelelően az Avaya bevezette a „software only” (a szabványos platformot az ügyfél biztosítja) opciót, illetve a port alapú licenszelést, árazást.
Az Avaya IR működik mind az IP, mind a hagyományos ISDN, T1/E1 technológiákon, akár egy szerveren belül is. A beszédalkalmazások számára támogatott a VoiceXML, továbbá adatbázis kapcsolat építhető fel Oracle, Sybase, Informix, Microsoft SQL, IBM DB2 rendszerekkel. A megoldás az opcióként választható, előkészített Siebel konnektor mellett egyedi fejlesztésekkel, például SAP, vagy Peoplesoft CRM megoldásokkal is integrálható. A számos standard interfész lehetővé teszi az ügyfelek számára az integrációs feladatok gyors elvégzését, szabványos megoldások kialakítását.

Az Avaya Speech Application Builder (amely egy Java VoiceXML alapú grafikus alkalmazás) lehetővé teszi a menüben történő gyors változtatások elvégzését, például új banki szolgáltatás ismertetését. Az Avaya IR több mint 30 nyelvet támogat, köztük a magyart is. A számok és a szövegek bemondásán, a fax támogatásán túl a cég partnereivel (Scansoft, Nuance stb.) történő fejlesztéseknek köszönhetően elérhetőek a TTS (text to speech – dinamikusan változó szöveg – például weblap – tartalmának felolvasása) és emberi hangfelismerés szolgáltatások is, mint például bankszámlaszám bevitele billentyűzés helyett beolvasással.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő