Connect with us

Milyen érzelmi állapotban van a hívó fél? Új híváselemző rendszer

Laptop

Milyen érzelmi állapotban van a hívó fél? Új híváselemző rendszer

Az amerikai Nice Systems olyan multimédiás ember-számítógép interakciókat elemző rendszereket fejleszt, amik a beérkező írott, képi vagy szóbeli felhasználói üzeneteket mind azok jelentése, mind érzelmi töltete alapján automatikusan értékelik.

„Kedvességmérés” pillanatok alatt
Az érzelmi töltést figyelő rendszer a telefonhívás első 5-10 másodpercéből 26 paraméter regisztrálása alapján meg tudja határozni a hívó fél érzelmi, hangulati állapotát. A szoftver tanuló algoritmusokat és beszédértelmező alrendszert is magába foglal. Így képes összeállítani a cég számára a hívás olyan jellemzőinek listáját, melyek előre jelezhetik bizonyos érzelmi állapotok kialakulását. Ez a szótár az ügyfélszolgálaton dolgozóknak nagy segítségére lehet, akárcsak azok az összegzett adatok, melyek megmutatják, hogy az ügyfelekkel történő beszélgetések tartalmilag és érzelmileg milyen tipikus lefutásokat mutatnak.

Vesszenek a bonyolult telefonmenük!
A Nice szoftverét a nagy ügyfélszolgálattal rendelkező cégek használják a távközlési, a banki, illetve az egészségügyi szektorban. Ezekre a cégekre jellemző leginkább, hogy ügyfeleiknek gyakran kell velük személyes kapcsolatba lépniük, és szerteágazó szolgáltatásaik miatt a telefonhívások során gyakran igen bonyolult menürendszeren kell átvergődnie a hívóknak. A tapasztalatok szerint az ilyen cégek sok ügyfelet veszítenek el azzal, hogy egy adott problémára megoldást kereső feszült klienseikben a feszültség tovább nő menürendszerben való navigálás során. Gyakran megszakítják a hívást és lemondják, vagy nem veszik igénybe az adott szolgáltatást, pedig a motiváció megvolt bennük. Ezen ügyfelek visszanyerésére kínál lehetőséget a Nice Universe (Kedves Világ) és a Nice Perform (Kedves Teljesítés) szoftvercsomag.

Egyelőre drága, ám előremutató projekt
A Nice saját bevallása szerint 30 millió dollárt költött a kedvességfelismerő algoritmusok kifejlesztésére. A cég nagy gondot fordít az integrálhatóságra és az átlátható kezelői felületekre. Mivel egyelőre kevés versenytársa van a piacon, árai a kis cégek számára még a tengerentúlon is magasnak számítanak. A Nice Perform programcsomag ára 100.000 dollárnál kezdődik.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő