Connect with us

Hirdetés

technokrata

Pannonos mobilokra cseréli vezetékes telefonjait a Tesco

Laptop

Pannonos mobilokra cseréli vezetékes telefonjait a Tesco

Az áruházlánc a Pannon GSM testre szabott, költséghatékony távközlési szolgáltatását választotta.

A Tesco teljes magyarországi telekommunikációja a Pannon GSM hálózatán keresztül zajlik 2005 áprilisától. A több mint 70 helyszínen működő áruházlánc minden vezetékes állomását GSM-készülékre cseréli, ami a Pannon Mobilalközpont különleges, testre szabott megoldásaival együtt minden korábbinál előnyösebb távközlési megoldást jelent.

„A vállalati mobil rendszerek ma már kényelmesebbek, könnyebben kezelhetőek, rugalmasabbak és költséghatékonyabbak mint a vezetékes központok: a Pannon GSM által kínált technológia és szolgáltatáscsomag a telekommunikáció új korszakát jelenti számunkra. A Tesco élenjár a hatékonyságot növelő szolgáltatások bevezetésében, mert ezek segítségével tudjuk vásárlóink, alkalmazottaink és partnereink igényeit a lehető leghatékonyabban kiszolgálni.” – nyilatkozta a Tesco informatikai igazgatója, Dolmányos Gábor.

„Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Tesco üzletlánc az első olyan nagyvállalati ügyfelünk, amely a beszéd alapú távközlési igényeit kizárólag mobil távközlési szolgáltatásokkal oldja meg és ehhez partneréül a Pannon GSM-et választotta. Bízom benne, hogy a Tesco üzletlánc példamutatását figyelembe veszik majd más nagyvállalatok is amikor a távközlési infrastruktúrájuk fejlesztésén gondolkoznak.” – mondta el Kőnig Róbert a Pannon GSM vezérigazgató-helyettese.

A Pannon GSM munkatársai március végére fejezik be a Tesco áruházainak és kiszolgáló létesítményeinek teljes mobilosítását; ezt követően a vállalat mintegy kétszáz előfizetését és 50 darab vezetékes alközpontját cseréli le közel nyolcezer GSM eszközre. Az országszerte üzemelő 42 hipermarket és 27 bolt, valamint a három logisztikai központ és két iroda között a Pannon Mobilalközpont biztosítja az állandó kapcsolatot. A mobil rendszer az egyes létesítményeket önálló egységként kezeli: külön-külön központi hívószámot, egyedi bejelentkező üzenetet és saját menürendszert biztosít számukra, ugyanakkor a 74 helyszínt egy közös rendszer fogja össze. Így a cégen belüli hívások az irodai hálózatoknál megszokott módon ingyenesek, még az egymástól akár több száz kilométerre lévő áruházak esetében is.

A Tesco különleges igényei mellett a speciális feltételek is izgalmas kihívást jelentettek a Pannon GSM szakemberei számára. Az éjjel-nappal nyitva tartó áruházakban a létező kommunikációs rendszereket azok zavartalan működését garantálva kellett kiváltani, a pénztárakban és a pultokban pedig gyakorlati okokból asztali készülékeket kellett a GSM hálózatra kötni. A Tesco példája jól bizonyítja, hogy a Pannon GSM nagy- és középvállalatok számára kifejlesztett, kész kommunikációs megoldásaival az ügyfél egyéni elvárásainak megfelelő, messzemenőkig rugalmas és hatékony távközlési rendszerek hozhatóak létre.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés