Connect with us

technokrata

Az SMS promóciók egyre nagyobb térnyerése várható

Laptop

Az SMS promóciók egyre nagyobb térnyerése várható

Jelenleg a nyereményjátékkal egybekötött promóciók 12%-át teszi ki az SMS. Az Ajax promóciójának technikai hátterét az IKO New Media biztosítja.

Az IKO New Media biztosítja a technikai hátterét annak az SMS promóciónak, melynek keretén belül 2005. február 17. és április 7. között bármilyen Ajax termék vásárlása esetén a termék blokkjának sorszámát a 06-20-9000-628-as számra SMS-ben visszaküldve a Colgate-Palmolive Magyarország együttműködése kapcsán közel 800 ezer forint értékű álomkonyhát, illetve mikrohullámú sütőket lehet nyerni.

Az FMCG cégek kifejezetten kedvelik az SMS promóciókat, mint márkaépítő és vásárlói hűséget erősítő eszközt. Az IKO New Media nemcsak gyorsan fogyó áruk forgalmazóinak szolgáltatott mobilos promóciót, volt már példa DVD akcióra is, sőt nemcsak itthon, de Horvátországban és Szlovéniában is szerveztek már kód visszaküldésen alapuló SMS kampányt.

A webnyeremeny.hu portál 500, termékvásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött FMCG promóciót feldolgozó 2003-as felmérése szerint az SMS promóciók még csak a termék vásárlásához kötődő játékok 7 százalékát tették ki, de ez a szám növekedő tendenciát mutat, hiszen 2004-ben már 12%-ra nőttek a mobiltelefonra épülő akciók.

„Az IKO New Media évek óta hisz abban, hogy a mobil alapú promóciók felváltják a kupongyűjtő, logisztikailag nehezebben szervezhető nyereményjátékokat, mert az SMS-ben beküldhető játékok hatékonyabbak, testreszabhatók, gyorsabbak és mind a szervezők, mind a vásárlók számára sokkal egyszerűbbek. A Magyarországon először használt Brand Loyalty mobil alapú rendszert is a mi cégünk munkatársai fejlesztették ki. A mobilhálózatok 3G-s rendszerre való áttérésével az SMS alkalmazásokon kívül új lendületet fog jelenteni az MMS, ami további marketingkommunikációs lehetőségeket jelent.” – mondta Malcsiner Péter az IKO New Media ügyvezető igazgatója.



Szólj hozzá!

További Laptop

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom