Connect with us

technokrata

Scala: kis- és középvállalati megoldások

Laptop

Scala: kis- és középvállalati megoldások

Az A38 állóhajón tartotta meg ügyfélnapi rendezvényét a Scala ECE Hungary Kft. A konferencián bemutatkozott a közelmúltban az amerikai Epicor érdekeltségébe került Scala magyar leányvállalatának új kereskedelmi igazgatója, továbbá az iScala termékvonal kis- és középvállalati megoldásainak újdonságait is ismertettek a cég szakemberei.

Október elején tartotta 2004. évi ügyfélnapját a Scala ECE Hungary Kft. Az évente megrendezésre kerülő, már hagyományosnak mondható ügyfélnapok sorából több szempontból is kiemelkedik az idei: Kócs Olivér személyében új kereskedelmi igazgatót ismerhettek meg az ügyfelek, valamint személyesen is feltehették kérdéseiket a Scala közelmúltban lezajlott megvásárlása kapcsán is. Az ügyfélnap szakmai részében a megjelentek részleteiben ismerhették meg az iScala ERP-rendszer újdonságait.

A Scala ECE Hungary Kft. új kereskedelmi igazgatója egy olyan időszakban kapcsolódik be a Scala tevékenységébe, amikor érezhetően erősödik az ERP-piacon a verseny, és a nemzetközi konszolidációs folyamatoknak megfelelően a világ vezető szállítói sorra jelennek meg a KKV-k számára fejlesztett megoldásokkal Magyarországon is.

Az ERP-szállítók konszolidációjában immár a Scala is érdekelt: a nemzetközi tőkepiaci szabályok szerinti eljárás befejezéseként az amerikai székhelyű Epicor Software Corporation megvásárolta a holland székhelyű Scala Business Solutions (SBS) többségi részesedését. Az Epicor és a Scala fúziójának eredményeképpen két olyan társaság egyesíti erőforrásait, amelyek hasonló termékcsaláddal rendelkeznek, de piacaik földrajzi értelemben igen különbözőek. Az Epicor ügyfelei döntően észak-amerikai, ausztrál és brit cégek, míg a Scala Európában és Ázsiában rendelkezik erős pozíciókkal. Magyarországon eddig az Epicor nem volt jelen.

A Scala részvényeinek megvásárlásával létrejött az egyik legnagyobb független szállító a közepes vállalkozások piaci szegmensében, amely a Microsoft .NET platformjára és a webes szolgáltatásokra épülő, integrálható ERP-, CRM és SCM-alkalmazásokat nyújt. Az új cégcsoportnak világszerte 140 országban több mint 20 ezer ügyfele van.

Az ügyfélnapon a Scala szakemberei egyértelművé tették, hogy folytatódik a Scala eddigi termékfejlesztési irányvonala, és a kis- és középvállalatok körében nemzetközi viszonylatban is igen sikeres iScala termékcsalád még erősebb fejlesztői hátteret élvez a jövőben. A Scala szakemberei részletesen bemutatták az iScala használati értékeit. Az előadások során elhangzott, hogy az iScala ERP-rendszere egy vállalaton belül nem csak a szoros értelemben vett Scala-felhasználók munkáját segíti, hanem adatbázisaival támogatja az egyébként hagyományos irodai alkalmazásokkal dolgozó munkatársak tevékenységét is. Az iScala üzleti intelligencia alkalmazásai továbbá megteremtik egy vállalaton belül a legkorszerűbb vezetői információs rendszert, így egy vállalatnál a stratégia-alkotás is közvetlen ERP-támogatást élvezhet.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek