Connect with us

technokrata

Az Invitel a neo-t választotta

Laptop

Az Invitel a neo-t választotta

A neo nyerte az Invitel Rt. teljes online integrált marketingkommunikációját tervező és lebonyolító ügynökség kiválasztására kiírt tendert.

Meghívásos pályázaton öt konzorcium közül választott online kommunikációs partnert az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. A tendergyőztes neo feladata kiterjed a kreatív és stratégiai tervezésre, a kreatívok gyártására, a médiatervezésre és konzultációra, az online PR feladatokra, valamint a médiavásárlásra is. A tender kiírásának a célja az volt, hogy az Invitel a későbbiekben egy specializált ügynökségen keresztül, közvetlenül fogja össze az online kampányokkal kapcsolatos feladatokat. A neo a győzelmét megelőzően a tavalyi év második felében már folyamatosan együttműködött az Invitellel, amely során alvállalkozóként az összes kampány médiateendőjét ellátta, és több alkalommal kampánykreatívokat is készített az Invitel számára.

A győzelemben fontos szerepe volt annak a stratégiai gondolkodásnak és innovatív megközelítésnek, amely már az elmúlt évben is jellemezte a neo Invitelnek tervezett megjelenéseit, és amelynek következtében került sor az első teljes körű reklámszerverrel targetált kampányra, az első online rádiókban és tévében futó hirdetésekre, a „PR-bannerek” használatára vagy akár a böngésző állapotjelző sorának reklámfelületként való alkalmazására. A közeljövőben induló üzleti testimonial kampány, tavaszi lakossági ADSL akció, valamint NetPartner kampányok során a neo továbbra is kihasználja a média, a kreatív és a technológiai (reklámszerver) eszközök integrált alkalmazásában rejlő lehetőségeket.

A neo jelentősebb referenciái, illetve ügyfelei közé tartozik a Fiat, a Kraft, a Linco margarin, a CIB Bank, a Suzuki, a Miniszterelnöki Hivatal, a Starcom, az Ogilvy&Mather, a hat reklámügynökség, a Colgate, az Antenna Hungária és az IBM.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek