Connect with us

technokrata

A Carnation végzi a Vivendi-Invitel névváltó image-kampányának egy részét

Laptop

A Carnation végzi a Vivendi-Invitel névváltó image-kampányának egy részét

Carnation – Vivendi-Invitel névváltó online kreatívok.

Az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. felkérésére a MediaEdge reklámügynökséggel együttműködésben a Carnation végzi a Vivendi-Invitel névváltó image kampány online kommunikációs tanácsadási és kreatív feladatait.

A kampány elsődleges célja a Vivendi-Invitel névváltás pozitív hangvételű kommunikációja a webes közönség felé, ezzel párhuzamosan az új név, az új arculat bevezetése és az Invitel szolgáltatások ismertségének növelése. A kreatív koncepcióval szemben elvárás volt, hogy az Invitel szolgáltatás területein élő, földrajzilag lokalizálható célcsoportokat költséghatékonyan érje el és a webes közönség figyelmét jobban megragadó hirdetési eszközöket alkalmazzon.

A Carnation által kialakított kreatív koncepció több innovatív elemet is tartalmaz. A közismert PC-s aknakereső játék mintájára interaktív hirdetést készített az online ügynökség: a rich media bannerben – hasonlóan az eredeti játék koncepciójához – a felhasználóknak a lehető legkevesebb kattintással kell megtalálniuk Magyarország térképén az Invitel szolgáltatási területeit. A hirdetésen az egyes területekre kattintva megjelenik, hogy az adott mező hány olyannal érintkezik, ahol Invitel szolgáltatási terület található, illetve az eredményjelző mutatja a próbálkozások és a hátralevő területek számát. A játék nagy méretű hirdetések formájában jelenik meg a leglátogatottabb magyar portálokon.

A kampány másik formabontó eleme a földrajzi szűkítéseken alapuló adatbázis szponzoráció ötlete. A megoldás lényege, hogy azokon a site-okon, ahol egy legördülő menüből település szerint kell szűkíteni a keresést, az adatbázisban az Invitel szolgáltatási területhez tartozó földrajzi helyek (például: Szeged, Veszprém) mellé az Invitel logo kerül. Így bármely keresés eredményoldalán a település neve mellett megjelenik az Invitel logo is, jelezve ezzel, hogy ez egy Invitel szolgáltatási terület.

A MediaEdge a médiatervezési és vásárlási feladatokat, valamint a kampány elemeként megjelenő egyik banner produkciós feladatait a Neo Interactive alvállalkozóval végezteti.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek