Connect with us

technokrata

Kibővülő Scala ERP-termékpaletta

Laptop

Kibővülő Scala ERP-termékpaletta

A Scala az első olyan európai ERP-cég, amely a Microsoft CRM-szoftverét kollaboratív ERP-megoldása részeként kínálja.

A Scala Business Solutions ma bejelentette, hogy szándéknyilatkozatot írt alá a Microsofttal, mely alapján a két cég a Microsoft Business Solutions ügyfélkapcsolat-kezelési alkalmazásának (CRM) nemzetközi verzióját fejleszti tovább, integrálva azt az iScala kollaboratív ERP-rendszerével. A két vállalat szeptemberben szándékozik megkötni a megállapodást.

A két szoftvergyártó szorosan együttműködik a Microsoft CRM-alkalmazás további fejlesztésében, mely iScala CRM-ként kerül piaci bevezetésre. Az új terméket a Scala ügyfelei már az integrált ügyviteli rendszer részeként használhatják. A több mint 140 országban jelen lévő Scala, ügyfeleinek igényeit elégíti ki azzal, hogy az iScala CRM-mel tovább bővíti már eddig is sokszínű ERP-megoldását, amely többek között olyan funkciókat is tartalmaz, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi ÁFA elszámolás vagy az üzleti intelligencia.

Az iScala CRM az iScala ERP-termék olyan részeként kerül piacra, amely más ERP-rendszerekkel is integrálható, így az iScala platform web alapú felépítésével együtt tovább szélesíti az integrációs lehetőségek körét.

Az iScala CRM-modul válasz a több üzleti funkcionalitást hangsúlyozó ügyféligényre. A Scala úgy gondolja, hogy meglévő ügyfelei közül sokan igénylik az új termék által nyújtott funkciókat. Az iScala CRM a kulcsfontosságú európai piacokon, többek között Oroszországban valamint Kínában lesz elérhető, ahol a Scala vezető piaci pozíciókat élvez. 2005-ig az iScala CRM-termék a Scala éves bevételének 20%-át adja majd.

A Scala arra törekszik, hogy újabb és újabb piacokon keltse fel azon cégek érdeklődését az integrált üzleti megoldások iránt, amelyeket eddig eltántorított a megoldások magas költsége. Továbbá az iScala CRM-megoldás lehetővé teszi, hogy a vertikális piacokon, ahol a Scala különösen hangsúlyos jelenléttel bír (például az építőipar, gyógyszeripar, élelmiszeripar területén), újabb ügyviteli segítséget nyújtson ügyfeleinek.

„Az ügyfeleink egy integrált megoldás utáni hangsúlyozott igényére reagálva tesszük meg ezt a lépést” – nyilatkozta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions megbízott vezérigazgatója. „Nagy fantáziát látunk az iScala CRM-ben az európai középvállalatok, illetve a nagyvállalatok leányvállalatai részére, akik egy költséghatékony, integrált vállalati megoldást keresnek. Terveink szerint ez a megoldás a negyedik negyedévben kerül piacra.”

A piaci bevezetés előkészítése érdekében a Scala egy különleges csapatot állított össze a vállalat minden szintjéről, bevonva vezetőket, termékfejlesztőket, értékesítési-, marketing- és egyéb erőforrásokat. A Natasha Stolnaya (termékigazgató, iScala CRM) vezette csapat a termék piaci megjelenése előtti időszakban szorosan együttműködik majd a Microsoft CRM-csapattal, valamint a kiemelt Scala ügyfelekkel.

A szorosabb kapcsolat a Microsofttal, lehetővé teszi a Scala-nak, hogy az ERP-rendszerbe integrált CRM-alkalmazást szállítson ügyfeleinek világszerte. A Scala azon kevés ERP-szállítók egyike, akik a középvállalatoknak nyújtanak egységes, integrált üzleti megoldást, több mint 140 országban, közel 30 nyelven.

Az iScala CRM esetében a Scala összpontosítja K&F erőforrásait azért, hogy még több üzletviteli funkcionalitást tudjon nyújtani ügyfeleinek. „Úgy gondoljuk, hogy ez a helyes megközelítés olyan időkben, amikor egyre több ERP-funkcionalitás válik tömeges árucikké és egyre egyszerűbb az integráció és az összekapcsolhatóság.” – nyilatkozta Kemi. „Ez az együttműködés lehetőséget ad arra, hogy tovább szélesítsük piacunkat mind a Microsoft, mind a Scala javára.”



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek