Connect with us

technokrata

Computer Associates – Managing On-Demand Computing

Laptop

Computer Associates – Managing On-Demand Computing

A CA bemutatta új Managing On-Demand Computing koncepcióját, amely az IT technológiát képes dinamikusan az üzleti élet prioritásaihoz igazítani.

Egészen mostanáig az on-demand computing kezdeményezések útjában állt a megfelelő rendszerirányítási kapacitás hiánya. Az igazi on-demand computing – ahol az IT kapacitás dinamikus segédeszközként áll rendelkezésre – csak akkor kivitelezhető, ha (az olyan funkcionalitások alkalmazása mellett, mint a források hozzárendelése és a szükséges szoftverekkel való automatikus ellátás) az infrastruktúra állapotával és teljesítőképességével szintén tisztában vagyunk. A CA értelmezésében ˝on-demand menedzsment˝-röl akkor beszélhetünk, ha az olyan hatékony infrastruktúra-kezelést biztosít, amely illeszkedik az vállalat igényeihez.

Az ˝on-demand menedzsment˝ fogalma azt a szoros kapcsolatot takarja az IT infrastruktúra és az üzleti folymat között, amely maximális megfelelést, hatékonyságot és alkalmazkodást eredményez.

A CA hat új terméket vezet be a piacra a műveleti-, szolgáltatási- és IT eszköz irányítás területén:

– Unicenter Network and Systems Management (NSM) 3.1 (műveleti irányítás)
– Unicenter Management for webMethods 3.0 (műveleti irányítás)
– Unicenter NSM Dynamic Reconfiguration Option 3.0 (műveleti irányítás)
– Unicenter ServicePlus Service Desk 6.0 (szolgáltatás irányítás)
– Unicenter Asset Management 4.0 (IT eszköz irányítás)
– Unicenter Software Delivery 4.0 (IT eszköz irányítás)

Az Unicenter megoldások egyedülálló biztosítékai

Üzleti igények figyelembevétele: (az IT, mint szolgáltatás)
Az Unicenter automatikusan felismeri a különböző folyamatok közötti kapcsolatokat; a folyamatokhoz hozzárendeli a megfelellő IT infrastruktúra összetevőket; elősegíti a problémák gyorsabb megoldását; új és egyszerűen kezelhető IT szolgáltatásokat biztosít az üzleti felhasználóknak; felméri az IT eszközök kihasználtságát.

Az Unicenter betekintést enged az IT szervezeteknek abba is, hogy mely eszközök támogatják a létfontosságú folyamatokat és melyek a kevésbé idő-érzékenyeket. Ezekkel az információkkal felvértezve az IT szervezetek képessé válnak a problémák helyes sorrendben történő megoldására, valamint az üzleti folyamatok támogatásának módja is érthetővé válik számukra.

Intelligensebb infrastruktúra: (az önálló irányítás által)
Az Unicenter összetevői képesek együttműködni az ügyféltámogatással (help desk), valamint automatikusan feltelepítik, konfigurálják, ellenőrzik és helyreállítják magukat, ezáltal átláthatóbbá teszik az eszközök kihasználtságát és lehetővé teszik az IT eszközök hatékonyabb használatát.Az Unicenter mindig a megfelelő kapacitású hálózatot biztosítja a folyamatok számára, így mindig a megfelelő nagyságú tárolókapacitást és szervert használja ki, valamint további eszközöket von be a hálózatba. Az Unicenter az infrastruktúra bármely egységét szogáltatás-tudatossá képes tenni, ami azt jelenti, hogy ezek az eszközök önállóan irányítják magukat. Például egy szolgáltatás-tudatos ERP alkalmazás automatikusan kapcsolatba lép a hibakezeléssel, ha például nem tud kapcsolatot teremteni az adatbázissal.

Egyszerűbb irányíthatóság: (a szolgáltatás-orientált architektúra segítségével)
Az Unicenter előre meghatározott, mégis testre szabható, intutív illesztőfelületeket biztosít (például kivétel alapú irányítás). Ezenkívül, az Unicenter átfogó funkcionális integrációt is biztosít más megoldásokkal és platformokkal. Végül, ez a rendszer az Unicenter vagy más információforrás által gyűjtött információkhoz való zökkenőmentes hozzáférést biztosít úgy, hogy egyaránt egyezik a mérvadó szabványokkal tehát a lehető legjobb gyakorlati alkalmazhatóságot teszi lehetővé. A szerep-alapú Unicenter irányító portál segít a kívánt információ gyors megtalálásában (az információ forrására tekintet nélkül). Például az e-mail rendszer hatékonyságáért felelős IT irányító úgy is beállíthatja a portált, hogy az tartalmazza az Exchange szolgáltatók visszamenőleges teljesítményét; így könnyen áttekinthető képernyőt állíthat össze azokról az e-mail szolgáltatókról, amelyek újabban problémákkal küszködnek; megtekintheti a levelezés átlagos átfutási idejét; és még sok más lehetőség is rendelkezésére áll.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek