Connect with us

technokrata

Előtérben a kollaboritivitás – Scala a Szoftverbörzén

Laptop

Előtérben a kollaboritivitás – Scala a Szoftverbörzén

Az idén 10 éves Scala ECE Hungary a 2003-as Szoftverbörzén a Scala-csoport csúcstermékének, az iScala 2.1-nek bemutatására helyezi a legnagyobb hangsúlyt.

Az iScala 2.1, mint fejlett kollaboratív funkciókkal rendelkező ERP rendszer, kiterjeszthető olyan partnerekre is, amelyeknek nincs saját ERP-alkalmazásuk. Ezzel a partneri, a vásárlói és a beszállítói kör is bevonható egy vállalat termelésszervezésébe, logisztikai rendszerébe. Az ERP ilyen minőségű kiterjesztése a Supply Chain Management (SCM) támogatását jelenti ügyviteli szoftver alkalmazásával. Az iScala 2.1 célcsoportja – a cégcsoport eddigi üzletpolitikájának megfelelően – a kis és közepes méretű vállalatok.

Kiss Judit, a Scala ECE Hungary ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az ügyviteli szoftverek egyik markáns fejlődési iránya a kollaborativitás kiépítése. Ez a más vállalatokkal való együttműködés képességét jelenti. Ennek köszönhetően a vállalatok közötti üzleti folyamatok is automatizálhatók, s így hatékonyságuk növelhető. A Scala segítségével a nemzetközi cégek ugyanis teljes mértékben integrálhatják ERP-rendszereiket és egyéb alkalmazásaikat a világ bármely részén lévő leányvállalataik, részlegeik és központjuk, de akár partnereik és szállítóik bevonásával is. A kollaborativitás igen előnyös annak a cégnek, amely része egy ellátási láncnak, vagy éppen be akar kerülni oda.

Kiemelt téma lesz még a Scala standján az ügyfélkapcsolatokat menedzselő CRM-modul, a Scala Connectivity Solution (SCS), – amely a különféle ERP-rendszerek közötti tranzakciók során az üzleti dokumentumokat fogadja és továbbítja, – valamint az iScala WebReporter, a Scala Management Információs Rendszert (MIS) támogató eszközcsomagja.

Kiss Judit szerint az informatikai beruházásokról szóló vállalati döntésekben már jó ideje fontos szempont az Európai Unióhoz való igazodás. „A különböző szintű ügyviteli programoknak kezelniük kell az uniós adminisztrációs előírásokat, és támogatniuk kell az unióban szokásos üzleti folyamatokat, együttműködési formákat. Ez a vevői igény várhatóan már az idei Szoftverbörzére is jellemző lesz. A Scala az EU-csatlakozásból eredő feladatok technológiai részén túl van: ugyanaz a szoftver fut a jelenlegi EU-tagállamokban, mint Magyarországon – a szabályozásból eredő különbségek az alapszoftveren belül megoldhatók. Ez igen nagy előnye a Scalának, hiszen a felhasználóinknak nincs az EU-csatlakozásból eredő technológiai kockázata. Egyéb feladataink természetesen vannak ezzel kapcsolatban, melyek közül kiemelem azt, hogy támogatást kell adnunk a felhasználóinknak IT-fejlesztési terveik kialakításában, azok EU-hoz való igazításában.”

A Scala termékeit Magyarországon több mint 200 ügyfél alkalmazza, s a 2002-ben végzett Ügyfél-elégedettségi felmérés szerint a Scala ügyfeleinek 90%-a ajánlaná a Scala termékeit más vállalatoknak is. A Scala ECE Hungary Kft. ügyfelei között megtalálható például az AstraZeneca, az ING NN Rt., a Petrolszolg, a Sió-Eckes, a Sodexho, a Wallis Ingatlan, a Sanoma, a Summit Motors, a Zalakerámia, és a Tetra Pak.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek