A szoftvercsomag egyik új sajátossága, hogy fejlesztője szakított a mailboxokkal, így minden adatbázisban kerül tárolásra. Ennek köszönhetően áttekinthetők a kommunikációs levélláncok (látható, hogy ki mely levélre milyen választ írt, ki mindenki kapcsolódott be egy-egy levelezési „szálba”, elolvasta-e a neki küldött levelet, látható és szabályozható a közös levelesláda állapota stb.).
Emellett nem maradt ki a szoftverből a címjegyzék (a közös címek kezelésére), a naptár, a határidőnapló (egyebek között a közös programok megosztására) sem. Kezelni tudja a munkafeladatokat a megfelelő határidők feltüntetésével, a csatolt állományokat, ebédrendelést fizetéssel és étlap-nyilvántartással, céges weboldal karbantartását mindenféle statisztikával együtt, képtárat és egyebeket.
A jövőben egy olyan általános rendszer előállításának terve szerepel, amely eleget tesz egy-egy cég számítógéppel kielégíthető valamennyi igényének: nyilvántartja a raktárkészletet, kezeli a dokumentumokat, a számlázást, a készpénznyilvántartást stb.
A már meglevő, 4.0-s változatból három szolgáltatáscsomag került kialakításra; tartalmukban eltérnek, abban azonban közösek, hogy mind erőforrás-kihelyezésre (outsourcingra) épül.
Alapcsomag: elektronikus levelezés és a hozzá tartozó címjegyzék kezelés, csoportmunka-támogatással (50 felhasználóig), havonta 29 ezer forintért (+ ÁFA)
Optimal csomag: benne van valamennyi már meglevő modul (levelezés, címjegyzék, naptár, feladatok, ebéd, fórum, a cég domainnevének karbantartása, webszolgáltatás), havonta 39 ezer forintért (+ ÁFA)
De Luxe csomag: benne van mindaz, ami az Optimal csomagban, további lehetőségekkel: ügyviteli szoftverek készítésével, használatával, online boltok üzemeltetésével és minden egyébbel, havi legalább 49 ezer forintért (+ ÁFA)