Connect with us

technokrata

Partnerkezelő rendszer a rEVOLUTION-től

Laptop

Partnerkezelő rendszer a rEVOLUTION-től

A rEVOLUTION Software a Számvitel 2002 – Szoftverbörze nyitónapján mutatta be a sajtó képviselőinek és a nagyközönségnek legújabb fejlesztését, a rEVOLUTION CRM – Partnerkezelő rendszert.

A szoftver egyik különlegessége, hogy olyan piaci szegmens – a kis- és középvállalatok – számára készült, amelyre az ügyfélkezelő szoftverek szempontjából a fejlesztők eddig nem helyeztek kellő hangsúlyt, de a cég szerint gazdasági súlya miatt jóval nagyobb figyelmet érdemel.

Az alkalmazás már 250-300 ezer forinttól megvásárolható, ez tartalmazza a licencdíjon kívül a bevezetés és az oktatás költségeit is. A rendszer szektor-semleges, mivel a gazdasági ágazattól függetlenül minden vállalatnál megtalálható alapadatokra épül. Bevezetése történhet önállóan, vagy a rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszer moduljaként is. A kiállításon a szoftver sikerrel mutatkozott be, a céget felkereső látogatók 26%-a a CRM rendszer iránt érdeklődött.

A rEVOLUTION CRM – Partnerkezelő rendszer bevezetése olyan vállalatok számára is ajánlott, amelyek kisebb ügyfélszámmal dolgoznak, illetve ahol már több munkatárs is kapcsolatban áll a cég ügyfeleivel. A szoftver bevezethető akár önálló rendszerként, akár a rEVOLUTION által fejlesztett és forgalmazott Iroda++ integrált ügyviteli rendszer moduljaként. A cég közeljövőbeli tervei között szerepel a CRM-modul és más ügyviteli rendszerek kapcsolatának megteremtése is.

A rendszer felépítésének köszönhetően azonnal látható egy ügyfélhez kapcsolódó összes munkafolyamat, a kapcsolatfelvétel paraméterei, a megrendelt és elvégzett munka. Az értékesítési projekteket tekintve az alkalmazással minden egyes függőben levő folyamat összesített állapota azonnal megjeleníthető.

Az ügyfélkövetést három fő funkció teszi hatékonnyá. Az ügyfélszolgálati tevékenység-támogatással a meglévő ügyfelek új igényei, rendelései és az utógondozási szakasz minden egyéb információja gyűjthető és elemezhető az ügyfélkapcsolat modulban, így egyaránt naprakészen követhetők a folyamatban levő és a lezárt feladatok. A modullal összehangolhatóak az értékesítési és szolgáltatási üzletágak, így a szervezetek közötti pontos, gyors információcserére nyílik mód a kommunikáció felgyorsulásából adódóan. A feladatkiosztást követően a munkatársak azonnal látják, hogy honnan ered a feladat, mik az előzményei, milyen szolgáltatásokat, ajánlatokat kapott korábban egy adott ügyfél. A vezetés számára pedig egyetlen lekérdezés segítségével megtekinthető az aktuális terheltségi állapot, így lehetővé válik a humán erőforrás-tervezés is.

A dokumentáció-kezelés a hatékony kommunikációt segíti, a szoftver ismeri az összes gyakran használt levél- és e-mail sablont, és egyben lehetőséget ad az összes dokumentáció nyomon követésére is. Dokumentáció-igények ütemezhetők be egyéni vagy kapcsolt csoportok részére – megfelelő kísérő levéllel és vonatkozó egyéb írásos anyagokkal kiegészítve. Az E-mail Center segítségével az üzenetek automatikusan kapcsolhatók az ügyfél adatállományához. A gyakran használt üzenetekhez és nagy tömegű levelezéshez fejlett keresési lehetőségek és e-mail sablonok állnak rendelkezésre.



Szólj hozzá!

További Laptop

Technokrata a Face-en

Tesztek