Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Microsoft új Partner Programja a korábbinál is magasabb szinten értékeli a partnerek szerepét az i

Laptop

A Microsoft új Partner Programja a korábbinál is magasabb szinten értékeli a partnerek szerepét az i

Bemutatjuk a Microsoft Megoldás Kompetenciákat és a partnerpontokat.

A Microsoft Corporation bejelentette, hogy a közeljövőben megszerezhetők lesznek a Microsoft Megoldás Kompetenciák (Solution Competencies), és lehetőség nyílik partnerpontok gyűjtésére is. Ez mérföldkövet jelent a Microsoft Partner Programban, melyet az abban résztvevő partnerek üzleti igényeinek megfelelően dolgozott át a Microsoft. A Microsoft Megoldás Kompetenciák és a partnerpontok segítséget nyújtanak a partnereknek abban, hogy meghatározzák, milyen területekre szakosodjanak, a vásárlók változatos információ-technológiai igényeinek kielégítése érdekében. A Microsoft – vállalati mérettől és tevékenységtől függetlenül – módot ad partnereinek arra, hogy saját üzleti szükségleteiknek megfelelő szinten vegyenek részt a Microsoft Partner Programban. Az új lehetőségekkel felmérhető a partner teljes piaci hatása, és kiemelhetők a vásárlóknak legtöbb értéket és legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtó Microsoft partnerek. Ennek köszönhetően a Microsoft ügyfelei minden területen a legmagasabb szintű szolgáltatást kapják.

„A Microsoft Megoldás Kompetenciák és a partnerpontok segítségével partnereink egyértelműen megjelölhetik szakterületeiket, így egyszerűbben pozícionálhatják magukat a piacon, és könnyebben egyeztethetik üzletvitelüket a Microsoft marketing kezdeményezéseivel.” – közölte Allison Watson, a Microsoft nemzetközi partneri értékesítésekért és marketingért felelős alelnöke. „Ez a két program csak az első lépése partneri kapcsolataink forradalmi megújításának, valamint az új módszerek nemzetközi kereskedelmi csatornáinkban történő fokozatos bevezetésének. Célunk a legjobb iparági partnerprogram kialakítása, amellyel eredményesen hozzájárulhatunk partnereink munkájához.”

A Watson által említett két új kezdeményezés központi szerepet tölt be a Microsoft megújult partnerprogramjában: rugalmasságot biztosítanak, és jobban ráirányítják a figyelmet a partnerek legfontosabb üzleti értékeire. Céljuk továbbá a vásárlóknak nyújtott informatikai előnyök teljes körének feltérképezése, a Microsoft és a partnerek közötti kapcsolat elmélyítése, és a partnereknek olyan célzott segédanyagok és marketingeszközök biztosítása, amelyek hozzájárulnak a piaci versenyben való sikeres szereplésükhöz.

„A partnerek döntő szerepet játszanak abban, hogy a Microsoft Office Rendszerre épülő megoldásokat és alkalmazásokat eljuttassuk a vásárlókhoz” – jelentette ki Jeff Raikes, a Microsoft irodai és üzleti szolgáltatások csoportjáért felelős alelnöke. „A Megoldás Kompetenciák lehetővé teszik a Microsoft számára, hogy segédanyagokat és továbbképzést nyújtson a vásárlók szükségleteit legjobban kielégítő partnerek számára. Ez lehetőséget teremt arra, hogy a partnercégek felhívhassák a vásárlók figyelmét szakértelmükre az infomunkásoknak szóló megoldások egyre bővülő piacán.”

Microsoft Megoldás Kompetenciák: kiemelt szerepben a partnerek

A Microsoft Megoldás Kompetenciák révén a partnerek – üzleti modelljük alapján – egyértelműen megjelölhetik azt, hogy ők melyik konkrét megoldási terület szakértői. Ez megkönnyíti a partnerek számára, hogy jól pozícionálják speciális termékeiket és szolgáltatásaikat ügyfeleik felé, jobban egyeztethessék üzletvitelüket a Microsoft egyes üzletágainak tevékenységével, és marketing kezdeményezéseivel, illetve, hogy szorosabb kapcsolatot alakítsanak ki a Microsoft más partnereivel.

A Microsoft Megoldás Kompetenciák előtérbe helyezik a Microsoft és a partnerei közötti kommunikációt, valamint egyértelmű útmutatást adnak a megrendelők számára, hogy milyen szakértelem vehető igénybe a partneri közösségtől. Ezáltal fokozódik az ügyfelek elégedettsége. A Microsoft Megoldás Kompetenciák ezen kívül fejlődési lehetőséget is kínálnak a partnerek számára: a minősítést felhasználhatják üzletük bővítéséhez, más partnerekkel való együttműködéshez, amivel nagyobb üzleti erőre tehetnek szert. A partneri potenciál és az ügyfelek igényeinek egyeztetése révén a Microsoft Megoldás Kompetenciák biztosítják a marketing- és keresletgenerálási tevékenységek jobb összehangolását, az egyedi üzleti lehetőségek tökéletesebb kihasználását.

A partnerek a következő Microsoft Megoldás Kompetenciákban minősíthetik cégüket:
– Hálózati Infrastruktúra Megoldások,
– Speciális Infrastruktúra Megoldások,
– Biztonsági Megoldások,
– Integrált E-business Megoldások,
– Infomunka és irodai alkalmazások,
– Szoftver fejlesztők/Szoftver Termék Megoldások,
– Oktatási Megoldások.
A Microsoft Üzleti Intelligencia Megoldások, a Microsoft Rendszerépítő Megoldás Szakértő, valamint a Licenc Megoldás Szakértő minősítést a 2004-es év egy későbbi időpontjában fogják bevezetni.
Partnerpontok: a piacra gyakorolt hatás mérése
A partnerpontok segítségével a vállalkozás méretétől és típusától függetlenül elismerhető a partnerek munkája, és különbség tehető az egyes partnerek tevékenysége, piaci szerepe és szakterületei között. A partnerpontok segítségével a partnerek rugalmas módszerrel mérhetik a megrendelőknél elért sikereiket, valamint üzletvitelük teljes hatását.

A partnerek akkor kapnak partnerpontokat, ha megfelelnek a fejlesztési, viszonteladói, szolgáltatási és támogatási megoldások terén, illetve az ügyfelek képzése során meghatározott követelményeknek. Konkrétabban: partnerpontok szerezhetők
– a „Microsoft Premier Certified Professional” végzettségekért,
– a tesztelt Microsoft alapú megoldásokért,
– az ügyfelek elégedettségéért,
– a Microsoft oktatási termékek értékesítéséért,
– az eladott licencek után.
Egy-egy Microsoft Megoldás Kompetencia megszerzésével is gyűjthetők partner pontok.

„Egyértelmű útvonalakat szeretnénk felkínálni a partnereinknek, amelyek mentén haladva elérhetik a programban a vállalkozásuk számára optimális szintet, tehát láthatják, mit kell tenniük azért, hogy Certified Partnerből Gold Certified Partnerré válhassanak” – mondta Watson. „A partneri pontok nem szűk kritériumok alapján nyerhetők el, tükrözik a partnernek az ügyfelekre kifejtett teljes hatását. A Microsoft Partner Programba belépő ügyfelek akkor léphetnek magasabb szintre, ha teljesítik a Program követelményeit.”

Időzítés

A partnerek május elejétől jelentkezhetnek a Microsoft Megoldás Kompetenciákra és a partnerpontokért. A Microsoft kötelességének tartja, hogy folyamatosan kommunikáljon partnereivel, és módot adjon számukra a programok elemeinek kiértékelésére, ezért számos segédanyaggal nyújt nekik segítséget a Microsoft Megoldás Kompetenciák és a partnerpontok feltételeinek megismerésére. A jelenlegi partnerek szerzett joguk szerint, jelenlegi szintjükön kerülnek át a programba, ami időt ad számukra, hogy megismerjék az új partnerpont rendszert, és modellezzék jelenlegi üzletvitelüket.

A Microsoft Partner Program

A 2003. októberében, a Microsoft Nemzetközi Partneri Konferenciáján bejelentett Microsoft Partner Program célja, hogy a partnerek sajátos üzleti szakterületei nagyobb hangsúlyt kaphassanak, hogy felismerhetővé váljon a partner és az ügyfelek közötti kapcsolat piaci hatása, valamint hogy a partnerek nagyobb értékhez juthassanak, ha a Microsoft szolgáltatásaiba invesztálnak. A partneri pontok és a Microsoft Megoldás Kompetenciák révén a partnerek mélyebb kapcsolatot alakíthatnak ki a Microsofttal, és ennek köszönhetően sikeresebben vehetnek részt az egyre erősödő piaci versenyben.

Tovább
Hirdetés

Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés