Az e-kereskedelem.hu magyar nyelvű hírekkel, napi hírlevéllel, angol nyelvű e-business sajtószemle oldallal, három tematikus linkgyűjteménnyel, eseménynaptárral és egy e-szótárral igyekszik az olvasók e-business iránti érdeklődését kielégíteni.
A lap saját fejlesztésű szerkesztőségi rendszert használ, mely megfelel a dinamikus tartalom menedzselés követelményeinek. A rendszer legnagyobb előnye, hogy frissítése távolról is lehetséges. Első vevőként a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, valamint a GPS.hu már ezt a szerkesztőségi rendszert használja.
Az e-kereskedelem induló kiadása Dani Istvánnal az ICON Számítástechnikai Kft. üzletág-igazgatóhelyettesével, Szeles Zoltánnal, a Capital Systems Informatikai Kft. ügyvezető igazgatójával valamint a CityReach két vezető munkatársával Piller Károly sales managerrel és Antal Péter market development managerrel közöl interjúkat. A saját anyagok használata a későbbiekben is megmarad: a honlap elemzőkből, kutatókból és szakfordítókból álló stábja önálló szellemi terméket hoz létre.
Rovataink felölelik az elektronizált üzletvitel valamennyi témakörét, az e-kereskedelemtől az online intézhető pénzügyeken át a közigazgatás elektronizálásáig. Szakmai lapunkban azokhoz vállalati vezetőkhöz kívánunk szólni, akiknek stratégiai céljuk cégük üzletmenetének Internetre vitele. Az e-kereskedelem.hu-t alapvető munkaeszköznek szánjuk az e-business-be történő kapcsolódásáért felelős döntéshozóknak. – mondta Buruzs Tamás a lap főszerkesztője.
A lap e-business portál formájában kizárólag az Interneten jelenik meg.