Connect with us

A sport fülhallgatók átvették az piacot!

gold_rose_hp_s

Kütyük

A sport fülhallgatók átvették az piacot!

A sport fülhallgatók átvették az piacot!

A ZAGG vezető okostelefon és táblagép kiegészítőket gyártó vállalat fogyasztói felmérést készített az amerikai lakosság fej-, illetve fülhallgató használati szokásairól. A kutatásból kiderül, hogy az okostelefon felhasználók többsége több készülékkel is rendelkezik, és leggyakrabban testmozgás közben használja a legnépszerűbb mobil kiegészítőt.

Megjelent a ZAGG okostelefon és táblagép kiegészítőket gyártó vállalat friss kutatása az amerikai fogyasztók lakosság fej-, illetve fülhallgató használati szokásairól. A „Mobile Accessories Customer Survey” című felmérés szerint az amerikai okostelefon-felhasználók nagyobbik része több fejhallgatóval is rendelkezik, és hetente akár összesen hét órán keresztül használja ezeket.

443_9_coda_wireless_earbuds_-_gold-2

A megkérdezettek leggyakrabban szabadban végzett tevékenységekhez használnak fülhallgatót, mint a gyaloglás, futás, kocogás, de a gyakori az otthon pihenés közben történő felhasználás is, elsősorban abban az esetben, ha nem szeretnék zavarni a környezetüket.

A kutatásból az is kiderül, hogy az amerikai fogyasztók a felhasználás céljának megfelelően választanak különböző típusok között. A sporttevékenységek során használt termékek esetében alapkövetelmény a biztosan rögzíthető, jól illeszkedő kialakítás, illetve a nedvességállóság. A megfelelő fülhallgatópárna mellett a legfontosabb elvárás, hogy a készülék vezeték nélkül csatlakoztatható legyen a lejátszóhoz. A kutatás arra is rákérdezett, hogy miként tájékozódnak a vásárlás előtt álló fogyasztók. A válaszokból kiderült, hogy az internet a leghasznosabb információforrás, és a felhasználói visszajelzések elolvasása fontos tényező az új fejhallgató kiválasztásának folyamatában.

 

Milyen fülhallgatót használunk és mennyibe kerül?

Az elmúlt néhány évben számos új fülhallgató típus jelent meg a piacon. Jelenleg az üzletek polcain a hagyományos, a fülre illeszkedő, a hallójárati, és a teljes fülkagylót lefedő típusok között lehet válogatni. A fülhöz történő illesztés különböző típusai mellett a fejhez való rögzítésre is különböző megoldásokat kínálnak a gyártók. A leggyakoribbak a fülklipszes és a nyakra akasztható változatok. A kialakítás mellett vásárláskor válaszhatunk vezetékes, vagy vezeték nélküli Bluetooth-on csatlakoztatható modellek közül.

A ZAGG felmérése azt mutatja, hogy a piacot elsősorban a hagyományos fülbe helyezhető készülékek mozgatják. A kutatásban résztvevők 54%-a mondta, hogy rendelkeznek ilyen típusú készülékkel. Ugyanakkor nagyon népszerűek a közvetlenül a hallójáratba helyezhető, és a fülkagylót lefedő kialakítások is, amelyeket a válaszadók 42, illetve 24%-a használt a kutatás időpontjában.  A felmérésből kiderül, hogy a fülhallgatók a 18-44 éves korosztályban a legnépszerűbbek, illetve, hogy vásárláskor a fogyasztók számára a legfontosabb szempont a kényelem (51%), a kialakítás (49%), és a hangminőség (45%).

 

A sport fülhallgatók meghódítják a piacot

A sport fülhallgatók értékesítése folyamatosan nő, a piaci adatok szerint az összes eladott készülék mintegy 20%-át teszik ki. A sportos fejhallgató modelleket elsősorban gyalogláshoz, futáshoz, edzéshez vagy kerékpározáshoz, de 10-ből 9-en sportoláson kívüli célokra is használják. A sport fülhallgatókat vásárló felhasználók elsősorban a könnyű súlyt, és a biztonságos rögzíthetőséget keresik.

A okostelefon és táblagép kiegészítőket gyártó ZAGG IFROGZ márkája számos innovatív audió terméket kínál a fogyasztóknak. A vásárlók válogathatnak a vezetékes és az egyre népszerűbb vezeték nélküli Bluetooth megoldások között, például az IFROGZ legújabb Coda Wirless termékcsaládjának kínálatában.

image002-1

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda