Connect with us

Egyre jobban fogynak a karórák

g-shock_frogman

Kütyük

Egyre jobban fogynak a karórák

Új Edifice Bluetooth karóra minden androidos okostelefonhoz

A fogyasztási cikkek kiskereskedelmében tapasztalható növekedés az órapiacon is érezhető volt. „Tovább nyílt az olló a kedvelt és jól fogyó, illetve a kevésbé ismert vagy népszerű óramárkák eredményei között” – mondta Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere. Hozzátette, hogy a Casio eddig is az egyik legmeghatározóbb termék volt a piacon, jelenléte és teljesítménye tovább erősödött, köszönhetően a változatlanul kiemelkedő ár-érték aránynak és a termékpaletta sokszínűségének.

A márka karóra-kínálatában 5-99 éves korig, 3 990 és 839 990 forint között szinte mindenki találhat magának karórát, a több mint ezerféle termékből álló választékban. A több márkát is forgalmazó Casio cégen belül a legnagyobb fejlődést az extrém körülményekkel szemben ellenálló, robosztus G-SHOCK és a minőségi alternatívát nyújtó női prémium termékcsalád, a SHEEN kapcsán tapasztaltak. Előbbi esetében a világszerte jellemző növekvő kereslet, utóbbi esetében a neves női divatóra-márkák jelenlétében realizálható erős túlkínálat miatt.

retro_a168wegb-1bef

Ezt a növekedést jól kiegészítette a retro kollekció nem szűnő sikere és a 200 ezer forint feletti, technológiailag élen járó G-SHOCK Superior és Exclusive kollekció. Olyan emblematikus termékek tartják fönn a G-SHOCK Superior iránti rajongói érdeklődést, mint a viharjelzős Gulfmaster karórák, a búvárfunkciókkal ellátott Frogman, a három szenzoros Mudmaster vagy a GPS-jel alapján pontosító Gravitymaster. Az Exclusive sorozat kivételes műremekeit a manufakturális összeszerelés és legkülönlegesebb anyaghasználat jellemzi. Erősödött a fényenergiával működő, rádiójelek alapján automatikusan mindig pontos időt mutató „Radio controlled” kategória is, elsősorban a fokozottan karcálló zafír üveggel és/vagy teljesen antiallergén titánium tokozással kiadott újdonságok miatt.

Jövőre lesz 35 éves a G-SHOCK

„Legerősebb almárkánk továbbra is a sportosan elegáns, acél, 100 méteres vízállóságú Edifice, amelynek ár-érték arányban továbbra sem akadt kihívója piacon. Sikere – az elérhető árfekvésen túl – a választék sokszínűségének, kifejezetten esztétikus, részletgazdag számlapjainak és jól eltalált – robosztus, de nem hivalkodó – méreteinek köszönhető.” – fűzte hozzá Nagy Sándor, a Casio márkamenedzsere. „A 30 és 60 ezer forintért kapható G-SHOCK BASIC és a 30 és 100 ezer forintért elérhető SHEEN jelenti számunkra a legtöbb kiaknázatlan lehetőséget, ráadásul a Casio világ- és európai szinten is átfogó kampányokkal kezdi felkészíteni a fogyasztókat a G-SHOCK közelgő 35 éves születésnapjára, amely 2018-ban lesz.” – hangsúlyozta a márkamenedzser.

Különleges okosóra érkezik

A legnagyobb várakozás az új generációs EQB-501 Edifice Bluetooth órát előzi meg: elődeivel ellentétben nemcsak iPhone és felső kategóriás Samsung készülékekkel, hanem minden andriodos okostelefonnal élvezhetők lesznek az új „kapcsolódó óra” nyújtotta előnyök. Az Ediffice-nél idén több Scuderia Toro Rosso limitált kiadású karóra várható, ezek minden bizonnyal felkeltik majd a száguldó cirkusz szerelmeseinek érdeklődését. A G-SHOCK esetében további változatokkal bővül a búvárfunkciós órák választéka, mind a LOG-memóriával rendelkező Frogman, mind az egyedülálló „Quad sensor”. Utóbbi négy szenzort, mágneses iránytűt, légnyomás, vízmélység és hőmérséklet-mérőt is tartalmaz.

retro_16hw-casio

A textilmintás karóra lehet a divat

„Emellett számos exkluzív, egyedi tervezésű termék teszi izgalmassá az évkezdetet. Ilyenek például a már megjelent „Hello Kitty & BABY-G”, a londoni Soho-ban saját üzlettel rendelkező Maharishi divatmárka által megálmodott mintázatú, kevlár szíjas G-SHOCK Mudmaster és a tavalyi farmer mintás G-SHOCK / BABY-G sikereit megismételi próbáló, több színben elérhető textilmintás G-SHOCK Style modellek.” – emelte ki Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere.

Egyre nagyobb a retróhullám

A retró láz Európában 3-4 éve érte el a karórákat. A Casio termékei hamar felkapottá váltak, egyre több kézen jelentek meg 30-35 évvel korábban kiadott digitális Casio karórák változatlan külsőben. A modellcsalád folyamatosan bővül, egyre több típust gyártanak újra. A klasszikus digitális vonal mellett az analóg szegmensben is megjelentek a Casio Retro modellek, tavaly arany és ezüst színű acél kivitelben, idén kétszínű „bicolor” bőrszíjas változatokban nehezítik meg a retró rajongók eddig sem könnyű döntését vásárláskor.

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda