Connect with us

technokrata

A mennyiség helyett a minőségre koncentrál a BlackBerry

BlackBerry-Q10-review-top-front

Kütyük

A mennyiség helyett a minőségre koncentrál a BlackBerry

A kanadai gyártó évente maximum 4 mobilt dobna piacra.

Az elmúlt években nincs túlságosan könnyű dolga a BlackBerry-nek, a kanadai vállalat az Android és az iOS térnyerésével a partvonalra szorult. A visszatéréssel már régóta próbálkoznak, ám eddig nem arattak igazi sikereket. John Chen a gyár vezetője azért nem adta fel, most egy újabb tervel állt elő.

BlackBerry-Logo

A Fox News-nak adott interjújában kiemelte, hogy elsődleges céljuk, hogy a mennyiség helyett a minőségre fektessék a hangsúlyt, azaz évente maximum 4 új telefont dobnak piacra. Bár ez igen kevésnek hangzik az LG és a Samsung dömpingjéhez képest, ne feledjük, hogy az Apple épp ezzel a hozzáállásal lett elképesztően sikeres.

 



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek