Connect with us

technokrata

Ezért volt leállás a Vodafone-nál

Vodafone

Kütyük

Ezért volt leállás a Vodafone-nál

A szolgáltató elárulta, miért nem lehetett online ügyet intézni náluk.

Ma adtunk hírt arról, hogy a Vodafone online ügyfélszolgálata elérhetetlen, így aki akár számlát befizetni, akár egyéb tevékenységet szeretett volna tenni, ilyen formában nem volt rá lehetősége, csak telefonon vagy személyesen, boltban. Azonban a szolgáltató is reagált a hírre, és elárulta, mi volt a probléma oka, továbbá kárpótlásként az érintett ügyfeleknek egy kedves gesztussal is kedveskedik. Íme a közlemény:

“A Vodafone sajtóosztályán elmondták: az elmúlt napokban karbantartási munkálatok miatt átmenetileg nem volt elérhető az online ügyfélszolgálat, a Netinfó, az E-számla, valamint a Mobil Vodafone alkalmazás. Péntek kora délutántól zavartalanul lehet ismét használni az online szolgáltatásokat. A szolgáltató automatikusan május 13-ig meghosszabbítja azon előfizetőik számlafizetési határidejét akiknek a befizetési időpont eredetileg május 4.-e vagy május 8-a volt. A Vodafone elnézést kér az érintett ügyfeleitől a kellemetlenségért.”



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek