Connect with us

Hirdetés

technokrata

30 %-os árbevétel növekedéssel és 75 millió kiszállított okostelefonnal zárta az évet a Huawei

Kütyük

30 %-os árbevétel növekedéssel és 75 millió kiszállított okostelefonnal zárta az évet a Huawei

A Huawei Fogyasztói Üzletágának teljes árbevétele 30 százalékkal 12,2 milliárd dollárra nőtt 2014-ben a megelőző évhez képest. Az üzletág 7,8 százalékkal több, mintegy 138 millió készüléket szállított ki az adott időszakban, amelyből az okostelefonok állománya 75 millió darabot tett ki, 45 százalékkal meghaladva a 2013-as adatot. 2015-ben 100 millió okostelefon kiszállítása a cél.

„A közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét, így 2014-ben jelentős eredményeket értünk el számos olyan területen, mint a kutatás-fejlesztés, a márkaismertség növelése, az értékesítési csatornák fejlesztése és a piaci részesedés növelése. Ezzel megerősítettük a Huawei harmadik helyét a globális okostelefon piacon. Mindeközben a márkánk globális jelenléte is növekedett, a Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára 2014 októberében.” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója.

Sikeres stratégia: fókuszban a közép- és felsőkategóriás termékek

A Huawei Fogyasztói Üzletága 2012-ben helyezte stratégiájának központjába a közép- és felsőkategóriás termékeket. A Huawei zászlóshajó készülékei típusuktól függően mind különböző élményeket kínálnak a fogyasztóknak: a P1-től P7-ig tartó P széria újraértelmezi az okostelefon dizájnt és nagyszerű kamerákat kínál, a Mate sorozat készülékei nagyméretű képernyőikkel és masszív akkumulátorukkal emelkednek ki. A vállalat számára a tavalyi év egyik legjelentősebb eredménye, hogy stratégiája sikeresnek bizonyult: a Huawei 18 százalékkal növelte a közép- és felsőkategóriás termékeinek kiszállítását. A prémium kategóriás P7 okostelefon kiszállításai elérték a 4 millió darabot globálisan már a készülék bemutatását követő első hat hónapban. A szintén prémium kategóriába tartozó Mate7 okostelefon is rendkívül kedvező fogadtatásban részesült az üzleti vezetők körében világszerte: a tavaly szeptemberi piacra dobása óta a készülék kiszállításai mindössze három hónap alatt érték el a 2 millió darabot.

A kiskereskedelmi értesítési csatornák gyors bővülése

A Huawei dinamikus árbevétel-növekedéséhez hozzájárult a kiskereskedelmi értékesítési csatornák bővülése is, amely a vállalat teljes árbevételének 41 százalékát adja. Huawei Fogyasztói Üzletága 630 márkaüzletet létesített globálisan 2014 végére.

Világszerte növekvő márkaismertség

AZ IPSOS legújabb, 32 országban végzett fogyasztói felmérése szerint a Huawei márkaismertsége a 2013-as 52 százalékos értékről 65 százalékra emelkedett a tavalyi évben, azaz a vállalat nevét a vizsgált országok lakosságának kétharmada ismeri.

A kettős Huawei és Honor márkastratégia szinergiát alkot

A Huawei által tavaly önálló márkaként a piacra bevezetett Honor szintén jó teljesítményt nyújtott: a Honor készülékek kiszállításai elérték a 20 millió darabot, ebből a Honor 3C sorozat a 8 milliót, a Honor 3X sorozat a 4 milliót és a Honor 6 a 3 milliót is meghaladta. Az elmúlt év végére a Honor márka világszerte több mint 60 országban és régióban volt jelen. A Honor termékek kimagasló adatkapcsolattal, kiváló minőséggel és erős akkumulátorral rendelkeznek.

Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke elmondta: „A kettős Huawei és Honor márkastratégia rendkívül sikeresnek bizonyult, szinergiát teremtett, amely a Fogyasztói Üzletág márkaismertségének és piaci részesedésének növekedését eredményezte. A Huawei megerősítette pozícióját a közép- és felsőkategóriás okostelefonok piacán, a Honor pedig egy magabiztos és népszerű márka lett a digitálisan képzett fogyasztók körében.”

2015-ben továbbra is lendületben

A Huawei Fogyasztói Üzletága 2015-ben folytatja stratégiájának megvalósítását: a vállalat kiaknázza az internetben, az autós hálózatokban és a Dolgok Internetében (Internet of Things) rejlő lehetőségeket annak érdekében, hogy áttörő sikereket érjen el olyan üzleti területeken, mint a termékek, a márka, a marketing, az értékesítési csatornák, a kiskereskedelem és az e-kereskedelem. A Huawei a felsőkategóriás készülékek brand marketingjét erősíti tovább 2015-ben is annak érdekében, hogy a márka az innovációt és a legkiválóbb minőségű termékeket jelentse a fogyasztók számára. A Honor márka az internetes üzletre összpontosít majd, hogy a tengerentúli piacokon is bevezesse a sikeres online üzleti modellt.

Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója elmondta: „A Fogyasztói Üzletág célja a 2014-ben elkapott növekedési lendület megőrzése, valamint a Huawei vezető pozíciójának megerősítése a közép- és felsőkategóriás okostelefonok piacán, ahol 2015-ben 100 millió okostelefon kiszállítása szerepel a terveinkben. Erős technikai kapacitásának köszönhetően a Huawei továbbra is rendkívüli márkaélményt nyújt majd a fogyasztóknak, világszerte megvalósítva az emberek álmait.”



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés