Connect with us

technokrata

Bemutatkozott a HashClash applikáció

Kütyük

Bemutatkozott a HashClash applikáció

Bemutatkozott az ingyenes HashClash közösségi média alkalmazás, amely teljesen új funkciókkal és egy egyedülálló tulajdonosi modellel toborozza a felhasználókat. A rendszer ugyanis valamennyi regisztráló számára részvényopciót biztosít, azaz a felhasználókat tulajdonostárssá teszi és eredményességük alapján részesíti őket a vállalat értékéből. Az alkalmazásban pedig a “like” és a “kommentek” helyett intuitív “Emotion Pad” segítségével értékelhetők a tartalmak.

Egy ingyenes közösségi alkalmazás, amely a fiataloknak szól, és a többi platformmal szemben őket is gazdaggá teheti? Ez az ötlet indította el egy Sanghajban tanuló magyar fiatal vállalkozását, aki megelégelte azt, hogy a jelenlegi közösségi platformok a felhasználók aktivitásából eredően sikeresek, de nem juttatnak nekik semmit cserébe. A kezdeményezés egy hongkongi befektető személyében partnerre talált, ráadásul bekerült a városállam InvestHK vállalata által meghirdetett “StartMeUpHK” verseny utolsó fordulójába is.

A HashClash megoldása egy olyan új modellként lép piacra, amely a jövőben számos, az emberek által tulajdonolt jó és hasznos projektnek biztosít teret, továbbá értékeli a felhasználók aktivitását. Az új felhasználók a regisztrációjukat követően emailben kapják meg a számukra kiállított, személyre szóló tanúsítványukat. A regisztráltak a rendszerben elért eredményük, státuszuk alapján részesedhetnek a vállalat teljes részvénycsomagjából, így tőzsdei megjelenés esetén akár több százezer dolláros tulajdonrészük is lehet.

“A jelenlegi közösségi platformok ingyenesek, de a pénz, amelyet a tulajdonosaik abból csinálnak, hogy felhasználják az “önkéntes médiamunkások” által generált tartalmakat, lényegesen komolyabb értéket képvisel annál, mint amelyet a felhasználók kapnak érte cserébe. Én úgy látom, hogy egy ilyen felület csak akkor lehet igazságos és hatékony hosszútávon, ha ez részben a felhasználók saját tulajdonává is válik. Éppen ezért mi egy olyan céget építünk, ahol a legfontosabb befektetők, maguk a felhasználók is tulajdonolhatják a vállalatot. A HashClash így válhat a közösségi média Robin Hoodjává” – mondta Csiszár Gergő, a HashClash ötletgazda-társalapítója.

HashClash alkalmazás: Wave, Emotion pad és élő streaming

A “Wave” egy olyan instant témaindítás a rendszeren belül, amelynek résztvevője lehet két ember, vagy éppen a HashClash teljes felhasználói bázisa. Ezzel egy olyan egyedi közösség jön létre, amelyben a résztvevők az adott témához kapcsolódó tartalmak (fotó, live stream, chat) segítségével kommunikálnak egymással. A térkép segítségével továbbá csatlakozhatnak a számukra szimpatikus “Wave”-ekhez, de a felület arra is alkalmas, hogy egy adott helyszínhez kössön egy “Wave”-et, amely a felhasználók számára csak ott érhető el (pl. 50m-es körzeten belül). A HashClash-ben a megoszott tartalmak által kiváltott érzések egy intuitív “Emotion pad” segítségével mutathatók ki olyan kifejezésekkel, mint például: „Sexy”, ”Wow”, ”Wannabe”, ”Shocked” vagy éppen ”Jealous”. A rendszerben lehetőség nyílik arra is, hogy a felhasználók élő stream-ekben közvetítsék az éppen velük történő élményeiket. A pillanat varázsának megőrzése érdekében e tartalmak csak valós időben, illetve egyetlen alkalommal, egyszeri ismétlésben tekinthetők meg.

Az alkalmazás iPhone tulajdonosok részére az alábbi linkről tölthető le: https://itunes.apple.com/us/app/hashclash/id883679736?l=hu&ls=1&mt=8

Az alkalmazást az Android rendszerű okostelefonnal rendelkező felhasználók 2014. október 6-tól érhetik el a Google Play áruházban.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek