Connect with us

technokrata

A T-Mobile feltalálta a Vodafone RED-et

tmobile red

Dotkom

A T-Mobile feltalálta a Vodafone RED-et

Ugyanúgy korlátlan a beszélgetés és az SMS, mint a Vodafone csomagjánál, de csak az adatkapcsolat jobb (LTE a 3G helyett, már ahol van), amúgy inkább a Red kifizetődőbb.Lépni kellett és még nevet is változtat.

Április 1-jétől a Telekom két új, a korlátlan szabadság élményét nyújtó díjcsomaggal is megjelenik. Az új csomagok korlátlan beszélgetést és SMS-eket tartalmaznak, és a bennük foglalt adatmennyiség a Telekom 4G/LTE hálózatán is használható: a Next L díjcsomaggal mobil hálózatán belül havi 15 990 Ft-ért, a Next XL díjcsomaggal pedig bármely belföldi alapdíjas irányban havi 20 990 Ft-ért lehet korlátlanul beszélgetni és SMS-ezni. A csomagokban foglalt adatmennyiség  2 GB a kisebb, és 3 GB a nagyobb csomag esetében, sőt, a havi díjban további díjmentes szolgáltatások is benne foglaltatnak, mint például az ingyenes Duonet opció. Ezen felül egy Extra szolgáltatás díjmentesen választható: a Travel&Surf M vagy a  Szuperszerviz kiegészítő szolgáltatások egyike.

IMG_0636

A teljes körű tájékoztatás érdekében meg kell jegyeznem, hogy a Vodafone-nál 13990 forint a Red Standard, az adatforgalmi mennyiség azonban nem változik. Ezzel szemben a Red Super esetében egy ezressel drágább a Vodafone megoldása, viszont itt nem 3, hanem 4 GB-ot kapunk (+ ajándék 500 MB-os SIM-et)-

A 4G/LTE hálózat előnyeit preferáló kis és középvállalkozások a kis képernyős felhasználáshoz az ÉnCégem csomagok kínálatából (M-től XXXL-ig) válogathatnak, nagy képernyőhöz, azaz táblagépekhez és notebookokhoz pedig a Business Net csomagok variációi (M-től XXXL-ig) állnak rendelkezésükre. A Business Net csomagok (M-től XXXL-ig) a nagyvállalati ügyfélkör számára is elérhetőek kis és nagyképernyős felhasználáshoz.

A lakossági és kkv piaci célokkal összhangban a T-Systems Magyarország folyamatosan bővíti nagyvállalati ügyfelei számára a 4G/ LTE előnyeire épülő szolgáltatásait, fókuszba helyezve az egyedi üzleti internet és intranet szolgáltatásokat.

A Telekom folyamatosan szélesíti a 4G/LTE hálózaton működni képes mobil eszközök választékát is. A már 4G/LTE-képessé vált iPhone 5 és új iPad készülékek mellett kínálatában már megtalálhatók a HTC OneSV és a Sony Xperia Z okostelefonok is, továbbá hamarosan megkezdi az ASUS Padfone 2 értékesítését is, amely telefon és táblagép egyben. Ezekkel az eszközökkel – megfelelő, LTE képes díjcsomag igénybe vétele mellett – maximálisan kihasználhatók a technológia előnyei, a villámgyorsan letöltődő, tűéles videók, az alacsony válaszidő következtében még élvezetesebb online játékok, továbbá, hogy az ügyfélnek még azonos sebesség mellett is nagyobb élményben van része.

IMG_0742

A jó minőségű hálózat és az innovatív készülékek mellett a Telekom minőségi tartalmat is kínál ügyfeleinek. A több képernyőn is elérhető Moziaréna szolgáltatását továbbfejlesztve rövidesen már nem csak T-Home interaktív TV előfizetők, hanem minden Telekom ügyfél és más szolgáltatók ügyfelei számára is elérhetővé teszi szolgáltatását. A filmek iránt érdeklődők egy online felületen válogathatnak a választékból, amelyeket aztán laptopon, táblagépen, vagy akár a szolgáltatás igénybevételére alkalmas okostelefonon is megtekinthetnek. Sőt, ezentúl a szolgáltatásért az ügyfelek már bankkártyájukkal is fizethetnek.

Nevet változtat a T-Mobile

Amint a Magyar Telekom nemrégiben bejelentette, egy új működési struktúra kialakításával ügyfelei  még korszerűbb és hatékonyabb kiszolgálására törekszik. Alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában bővíti, és tovább erősíti jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is. A technológiák közötti átjárhatóság, valamint az egyszerűbb és átláthatóbb működés iránti igény hívta életre, hogy a márkastratégia terén is változásokat foganatosítson. Ennek szellemében 2013 folyamán egységesíteni kívánja márkastruktúráját: a jelenlegi erős piaci márkák értékeit megőrizve, azokat középtávon egyetlen márkává ötvözi. A Telekom márkanevet, amelyet a Magyar Telekom eddig saját márkás, nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásaihoz kapcsolt, a jövőben minden, a lakosságnak és a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatására kiterjeszti. A cél, hogy az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhessenek el minden szolgáltatást, legyen az mobil- vagy vezetékes  telefon, otthoni vagy mobilinternet, interaktív tévé, egészségügyi vagy biztosítási szolgáltatás.

IMG_0790
Ugyanakkor az egy T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.

A Telekom az egységes márkanév bevezetésével párhuzamosan új arculatot vezet be, amely könnyebben azonosítható, frissebb, dinamikusabb élményt kiváltó megjelenést biztosít a márkának. A megújított arculat lehetővé teszi, hogy a Telekom márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során.

A Telekom 2011 őszén elsőként tesztelte ügyfeleivel Magyarországon a 4G/LTE hálózatot, és 2012 januárjában – a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként – indította el a 4G/LTE alapú mobilinternet kereskedelmi szolgáltatást. Múlt év végére megvalósult Budapest  – lakosságra vetített – 99%-os kültéri 4G/LTE lefedettsége,* míg Budapest – lakosságra vetített – beltéri 4G/LTE lefedettsége is 83 százalékra növekedett. A szolgáltatás jelenleg az ország lakosságának közel 27%-a számára érhető el kültéren.*

A szolgáltató tervei szerint 2013 végéig további vidéki településeken biztosítja a 4G/LTE lefedettséget, és ezzel a magyar lakosság közel 40 százaléka számára teszi elérhetővé a 4G/LTE szolgáltatást (kültéren*).
A mobil szélessávú lefedettség további bővítése, a hálózatmodernizáció és a generációváltás érdekében a Telekom fontosnak tartja a hatékony spektrumgazdálkodás szempontjainak érvényesítését, hogy a leghatékonyabban és az ügyfelek számára legelőnyösebben legyenek hasznosíthatók a rendelkezésére álló és ezután felszabaduló frekvenciák.

A Telekom célul tűzte ki, hogy minden, arra alkalmas eszközzel rendelkező ügyfele számára a használt díjcsomagtól függetlenül rövid távon elérhetővé tegye a Magyarországon elérhető legkorszerűbb mobilinternet szolgáltatás, a 4G/LTE használatának élményét. Ezzel összhangban fokozatosan bővíti a 4G/LTE hálózat használatát lehetővé tevő díjcsomagok körét. 2013. április 1-jétől a 4G/LTE hálózat előnyeit okostelefonon már további két, a Mozaik S és M díjcsomaggal is élvezhetik az ügyfelek.  Sőt, a legkisebb, Mozaik XS díjcsomaggal is elérhető lesz a 4G/LTE hálózat, amennyiben az ügyfél „Net&Roll 1GB LTE” kiegészítő adatopciót vásárol díjcsomagjához.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek