Connect with us

technokrata

Szlogent vált a HTC

slogen htc

Dotkom

Szlogent vált a HTC

A „Quietly brilliant” ezek szerint mégse olyan briliáns.

A tajvani illetőségű High Tech Computer, vagy ismertebb nevén a kevésbé elcsépelt nevű HTC marketingesei úgy döntöttek, hogy elég volt a laza szlogenből és valami sokkal agresszívabb kell, ami által vonzóbbá lehet tenni a márkanevet. Nem is árt váltani a stratégián, ugyanis a financiális kilátások egyelőre nem túl kecsegtetőek, és bár elsőként mutatták be az idei nagy durranásukat, a csúcskészülékek csúcskészülékét, az okostelefonok koronázatlan királyát, a One-t, mire megjelenik, addigra már számos készülék közül választhatunk. Saját magukat gáncsolták el, de keményen. Nem sikerült komoly eredményeket elérni a Samsunggal szembeni harcban sem, az Egyesült Államok egyik legnagyobb szolgáltatója, a Verizon pedig elképzelhető, hogy fel se veszi a készüléklistájára a HTC One-t.

A szlogenváltás nem meglepő lépés, lévén, hogy nemrég pont a Wall Street Journalnak fejtette ki a HTC új marketingfőnöke, Ben Ho, hogy a HTC nem elég hangos. Azt nem mondjuk, hogy egy szlogen lecserélése felrázza álmából a vállalatot, de talán jó kiindulási pont egy igazi újraindulásra. Bár nehéz egy olyan cégnek visszatérnie, amely tulajdonképpen el se ment.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek