Connect with us

Sony: Célunk a harmadik hely

sonyhq-1345708158

Kütyük

Sony: Célunk a harmadik hely

A japán óriás a dobogó legalsó fokára pályázik az okostelefon piacon.

Amióta Sony 2011 végén kivásárolta az Ericsson részét a japán-svéd vegyesvállalatból, sikert sikerre halmoz. A gyártó bár hosszú ideig versenyképes készülékekkel volt jelen a piacon, a 2000-es évek végére elfogyott a lendület és a cég beleszürkült a középmezőnybe. Egyesek szerint ezt az okozta, hogy a Sony nem akarta megosztani a technológiáit az Ericssonnal, ennek pedig a termékek látták kárát.

Sony-logo

Amióta csak a Sony felel az elkészült termékek minőségéért, a népszerűség elindult felfele. 2012 utolsó negyedévére a japán óriás 4,5%-os részesedéssel már a 4. helyet foglalta el az okostelefonos ranglistán, megelőzve a ZTE-t. Most a 3. helyen álló Huawei dobogójára pályáznak, a kínai vállalat 4,9%-ot csípett meg a tortából.  Bár korábban azt nyilatkozták, hogy a közép és felsőkategóriára összpontosítanak, ezt a tervet vélhetően átgondolják és az ár érzékenyebb piacok számára új, még elérhetőbb árú modellekkel jelentkeznek majd.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

Honor20Pro
LG IFA díjnyertes termékek 2019

Kütyük

2019-2020 legjobb prémium OLED TV-je

2019. augusztus 18. vasárnap
mr-george-zhao-president-of-honor-at-the-honor-vision-china-launch_web

Smart-TV

A Honor teljesen újraértelmezi a Smart-TV fogalmát

2019. augusztus 17. szombat
evolveo_sportwatch_ms1_1

SmartWatch

Az Evolveo piacra dobott egy okosórát SIM támogatással

2019. augusztus 16. péntek
samsung-galaxy-note-10-plus-screen-head-on-2-1200x675

Dotkom