Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az amerikaiak reklám alatt is mobiloznak

Dotkom

Az amerikaiak reklám alatt is mobiloznak

A hirdetőknek ideje lesz új módszert kitalálni a termékek reklámozására, ugyanis az emberek a szünetekben már a mobiljukat nyomkodják.

Azt hiszem, nem vagyok egyedül azzal, hogy nem igazán szeretem a tévéműsor közbeni reklámokat (vagy írjam azt, hogy jobban szeretem a reklámok közti rövid ideig tartó műsorokat?). Egy 2254 fővel végzett, friss amerikai kutatás szerint az ottani polgárok nagy része is hasonlóan vélekedik. 38 százalékuk aktívan használja reklám közben a készülékét, 22 százalék pedig azt válaszolta, hogy csak akkor használja a telefonját a műsorszünetekben, ha kíváncsi arra, hogy az ott található állítások valódiak-e. 11 százalékuk pedig arra kíváncsi, hogy az ismerősei miként vélekednek a sorozatról, és ezért azonnal a mobiljához nyúl, amin ezt meg tudja tekinteni.

Szintén 11 százalék azok aránya, akik azonnal véleményt alkotnak a műsorról az interneten, a maradék 6 százalék pedig a valóságshow közbeni szavazáskor veszi igénybe a mobilját. Ez azt is jelenti, hogy a hirdetőknek új hirdetési formákat kell találni, ugyanis az emberek nagy része lefoglalja magát reklámidőben, így csak arra nem figyel, amiért súlyos pénzeket áldoztak. Kíváncsi lennék, milyen eredménnyel zárulna ez a kutatás, ha itthon is elvégeznék!



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés