Connect with us

Az amerikaiak reklám alatt is mobiloznak

fios-mobile-remote

Dotkom

Az amerikaiak reklám alatt is mobiloznak

A hirdetőknek ideje lesz új módszert kitalálni a termékek reklámozására, ugyanis az emberek a szünetekben már a mobiljukat nyomkodják.

Azt hiszem, nem vagyok egyedül azzal, hogy nem igazán szeretem a tévéműsor közbeni reklámokat (vagy írjam azt, hogy jobban szeretem a reklámok közti rövid ideig tartó műsorokat?). Egy 2254 fővel végzett, friss amerikai kutatás szerint az ottani polgárok nagy része is hasonlóan vélekedik. 38 százalékuk aktívan használja reklám közben a készülékét, 22 százalék pedig azt válaszolta, hogy csak akkor használja a telefonját a műsorszünetekben, ha kíváncsi arra, hogy az ott található állítások valódiak-e. 11 százalékuk pedig arra kíváncsi, hogy az ismerősei miként vélekednek a sorozatról, és ezért azonnal a mobiljához nyúl, amin ezt meg tudja tekinteni.

Szintén 11 százalék azok aránya, akik azonnal véleményt alkotnak a műsorról az interneten, a maradék 6 százalék pedig a valóságshow közbeni szavazáskor veszi igénybe a mobilját. Ez azt is jelenti, hogy a hirdetőknek új hirdetési formákat kell találni, ugyanis az emberek nagy része lefoglalja magát reklámidőben, így csak arra nem figyel, amiért súlyos pénzeket áldoztak. Kíváncsi lennék, milyen eredménnyel zárulna ez a kutatás, ha itthon is elvégeznék!



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

hono

SmartPhone

A HONOR 20 augusztus 1-től kapható Magyarországon

2019. július 22. hétfő
Sony A7R

Kamera

61 megapixeles fényképezőgép a Sonytól

2019. július 22. hétfő
longines-hydroconquest-full-black-ceramic-l3-784-4-56-9-1

SmartWatch

Igazán férfias sportórát mutatott be a Longines

2019. július 20. szombat
Business woman are checking stock market graph on digital tablet

Office

SUSE Enterprise Storage 6: miénk itt a tár!

2019. július 17. szerda
caw211w-fc6467-special-ed-through-time-80s-2019

Dotkom