Connect with us

technokrata

Online panaszkezelő rendszer a veszprémi városházán

angry_man1

Dotkom

Online panaszkezelő rendszer a veszprémi városházán

Online ügykezelő felületet dolgozott ki az IBM a Pannon Egyetemmel közösen; péntektől fogadja a veszprémiek panaszait, és SMS-ben értesít az ügy alakulásáról.

Dallos-Biró Viktória, az egyetem rektori hivatalának munkatársa közleményben azt írta: a panaszkezelő rendszerben bármilyen bejelentést meg lehet tenni, a parlagfűveszélytől az úthibákig vagy az illegális szemétlerakásig; a panasz útja innentől elektronikusan nyomon követhető, a bejelentőt SMS-ben is értesítik az ügy alakulásáról.

A Magyar Tudományos Akadémia 2011-ben az IBM Magyarország megbízásából hazai városok informatikai és információs társadalmi infrastruktúrájáról készített felmérést: az okos városok kutatás azt vizsgálta, milyen lépések szükségesek ahhoz, hogy egy település élhetőbbé, intelligensebbé váljon – idézte fel Dallos-Biró Viktória. Az elképzelések szerint a platform elindítása az első lépés lehet Veszprémben egy teljesen elektronizált, az élet minden területére kiterjedő városi ügyintézési rendszer kiépítésében – írta Dallos-Biró Viktória.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek