Connect with us

Hirdetés

technokrata

Kudarc a „Djuice kísérlet”?

Kütyük

Kudarc a „Djuice kísérlet”?

Egy évig bírta anyacégétől kvázi-függetlenül a fiataloknak pozícionált márka.

Éppen egy éve, 2010 áprilisában számoltunk be arról, hogy a Djuice márka kiválik a Pannonból és a Telenor-csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon. Ez – többek között – önálló értékesítési hálózat létrehozását is jelentette. Úgy tűnik azonban, hogy nem volt annyira hatékony a megoldás, mint amennyire a norvégok szerették volna: a skandináv telco óriás belejelentette, hogy a „Telenor és a Djuice egymást erősítve működnek tovább”.

A vállalat által küldött közlemény szerint a Djuice a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, élménymárkává vált, kibővítette készülékportfolióját, bevezette a részletre vásárlás lehetőségét és újragondolta disztribúciós hálózatának felépítését. Mégsem lehetett ez elég a kvázi-függetlenség megtartásához, hiszen a Telenor kereskedelmi divíziójába integrálja a Djuice-t az értékesítés és a disztribúció erősítése, valamint a jobb ügyfélkiszolgálás és eszköztámogatás biztosítása végett.

„A Djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márka” – Christopher Laska
Az utóbbi egy évben számtalan olyan közösségi program, pályázati lehetőség és kezdeményezés kötődött a Djuice-hoz, melyek teret adtak a fiatalok bemutatkozásának. A fiatalok tehetségére és szereplési vágyára figyelmet fordító márka körül kialakult közösség élőben és virtuálisan is erősödött, a Facebook rajongók száma idén év elején átlépte a 22 ezer főt. Mindezeknek az aktivitásoknak köszönhetően a 26 év alattiak aránya folyamatosan nőtt és nő továbbra is az előfizetői bázison belül.

Tavaly december óta a Djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, ma pedig már a teljes értékesítési hálózatban elérhetőek. A bővítés által a fiatalok számára fizikailag is elérhetőbbé vált a márka, ez pedig bevételi többletet eredményezett. A Djuice portfóliójában jelenleg több mint ötven készülék szerepel, melyek között helyet kaptak az androidos és a felsőkategóriás okostelefonok is. A márka által kínált tarifacsomagok, szolgáltatások, ahogy a készülékkínálat is, a fiatalok igényeihez igazodnak, s ezen a jövőben a Telenor sem kíván változtatni.

A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól. „Biró Balázsnak a jövőben további sikereket kívánok, megköszönve a Djuice márka újraindítása során végzett munkáját és rendkívüli elkötelezettségét.” – mondta el Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés